Kurs & Likviditet

Kursutveckling och likviditet under dagen för detta pressmeddelande
2018-11-30 08:36:01

Emissionen är ett led i den ekonomiska omstrukturering som påbörjades under 2018, med avsikt att ge bolaget förutsättningar att realisera potentialen i bolagets affärsmodell.

WIFOG HOLDINGS STYRELSE FÖRESLÅR FÖRETRÄDESEMISSION PÅ UPP TILL 30 MSEK

En extra bolagsstämma planeras äga rum den 20 december 2018 för beslut om att bemyndiga styrelsen att besluta om företrädesemissionen. Kallelsen till den bolagsstämman publiceras separat under nästa vecka.

Stockholm 2018-11-30

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Martin Litborn, VD Wifog Holding AB (publ)
E-post: ir@wifog.com
Hemsida: http://investor.wifog.com

Följande dokument kan hämtas från beQuoted
Wifog Pressmeddelande 2018-11-30.pdf

Kort information om Wifog Holding AB (publ)
Wifogs affärsidé är att skapa konsumentnytta och konsumentvärde i vardagliga aktiviteter online. Bolaget rymmer Wifog Mobile som är en mobiltjänst som köper kapacitet i 3s nät, en lojalitets- och aktivitetsplattform samt en B2B enhet som erbjuder en portfölj av digitala lojalitets- och konsumenttjänster åt företag, organisationer och verksamheter, i och utanför Sverige. Tjänsteportföljen inbegriper lösningar för online shopping, marknadsundersökningar, reklam och belönar dig med poäng som du kan använda för att betala dina räkningar. Du hittar även unika erbjudanden, rabatter och bonusar, skräddarsydda för din personlighet och dina behov när du shoppar online.

Bolaget är noterat på Nasdaq First North och Mangold Fondkommision är Certified Adviser, tel. +46 8 5030 1550, www.mangold.se