07:01:34 Europe / Stockholm

Bifogade filer

Kurs & Likviditet

Kursutveckling och likviditet under dagen för detta pressmeddelande

Kalender

2024-10-24 Kvartalsrapport 2024-Q3
2024-08-08 Kvartalsrapport 2024-Q2
2024-04-18 Kvartalsrapport 2024-Q1
2024-04-02 Ordinarie utdelning NEXCOM 0.00 DKK
2024-03-27 Årsstämma 2024
2024-03-15 Bokslutskommuniké 2023
2023-10-26 Kvartalsrapport 2023-Q3
2023-08-24 Kvartalsrapport 2023-Q2
2023-04-20 Kvartalsrapport 2023-Q1
2023-04-03 Ordinarie utdelning NEXCOM 0.00 DKK
2023-03-31 Årsstämma 2023
2023-03-16 Bokslutskommuniké 2022
2022-11-24 Kvartalsrapport 2022-Q3
2022-08-25 Kvartalsrapport 2022-Q2
2022-05-19 Kvartalsrapport 2022-Q1
2022-04-11 Ordinarie utdelning NEXCOM 0.00 DKK
2022-04-08 Årsstämma 2022
2022-03-17 Bokslutskommuniké 2021
2021-11-19 Kvartalsrapport 2021-Q3
2021-08-31 Kvartalsrapport 2021-Q2
2021-05-21 Kvartalsrapport 2021-Q1
2021-04-07 Ordinarie utdelning NEXCOM 0.00 DKK
2021-04-06 Årsstämma 2021
2021-03-31 Bokslutskommuniké 2020

Beskrivning

LandDanmark
ListaFirst North Denmark
SektorInformationsteknik
IndustriProgramvara
Nexcom är verksamt inom IT-sektorn. Bolaget är specialiserat inom utveckling av diverse mjukvarulösningar. Programvaran är egenutvecklad och används huvudsakligen för digitalisering, struktur -och kravprocesser. Kunderna består av företagskunder verksamma inom ett flertal industriella sektorer.Utöver huvudverksamheten erbjuds diverse mervärdestjänster. Störst verksamhet återfinns inom Nordamerika och Europa.
2021-03-17 08:23:07

Nexcom's platform, RevealCX, som anvendes af selskabets kunder til at optimere of forbedre kundeoplevelsen, har som den eneste platform opnået akkreditering i henhold til den anerkendte globale best practice standard, COPC BPCX.

Selskabsmeddelelse nr. 5-2021

17. Marts 2021

 

Akkrediteringen følger en gennemgribende årlig audit proces, hvori platformen måles på en lang række parametre - vigtigst nok af alle måles den på hvilken værdi den har skabt i form af at kunne dokumentere effekten på øget kundetilfredshed, reduktion i kundeafgang og/eller direkte besparelser for brugerne.COPC BPCX-standarden anvendes af en lang række globale selskaber såsom telegiganten Orange, China Mobile Online, teknologivirksomheden Hitachi og en lang række andre internationale virksomheder til at forbedre deres kundevendte processer. Akkrediteringen indebærer at platformen afspejler Best Practice og hjælper med at implementere og overholde Best Practice standarden indenfor kvalitetsstyring af kontaktcentre.

Som meddelt i virksomhedsbeskrivelsen er RevealCX den eneste kvalitetsstyrings platform som er akkrediteret, og aftalen indebærer at RevalCX-platformen markedsføres overfor alle nye og eksisterende brugere af standarden globalt.