Torsdag 31 Oktober | 11:01:43 Europe / Stockholm

Kurs & Likviditet

Kursutveckling och likviditet under dagen för detta pressmeddelande

Prenumeration

Kalender

Tid*
2025-02-12 08:30 Bokslutskommuniké 2024
2024-11-13 - Extra Bolagsstämma 2024
2024-11-11 08:30 Kvartalsrapport 2024-Q3
2024-08-14 - Kvartalsrapport 2024-Q2
2024-06-13 - X-dag ordinarie utdelning ADVT 0.00 SEK
2024-06-12 - Årsstämma
2024-05-15 - Kvartalsrapport 2024-Q1
2024-02-14 - Bokslutskommuniké 2023
2023-10-23 - Kvartalsrapport 2023-Q3
2023-08-18 - Extra Bolagsstämma 2023
2023-07-20 - Kvartalsrapport 2023-Q2
2023-06-08 - X-dag ordinarie utdelning ADVT 0.00 SEK
2023-06-07 - Årsstämma
2023-05-17 - Kvartalsrapport 2023-Q1
2023-02-01 - Bokslutskommuniké 2022
2022-11-01 - Kvartalsrapport 2022-Q3
2022-08-17 - Kvartalsrapport 2022-Q2
2022-06-10 - X-dag ordinarie utdelning ADVT 0.00 SEK
2022-06-09 - Årsstämma
2022-05-11 - Kvartalsrapport 2022-Q1
2022-02-22 - Bokslutskommuniké 2021
2021-11-18 - Kvartalsrapport 2021-Q3
2021-08-18 - Kvartalsrapport 2021-Q2
2021-06-11 - X-dag ordinarie utdelning ADVT 0.00 SEK
2021-06-10 - Årsstämma
2021-05-18 - Kvartalsrapport 2021-Q1
2021-02-19 - Bokslutskommuniké 2020
2020-11-20 - Kvartalsrapport 2020-Q3
2020-08-21 - Kvartalsrapport 2020-Q2
2020-06-11 - X-dag ordinarie utdelning ADVT 0.00 SEK
2020-06-10 - Årsstämma
2020-05-15 - Kvartalsrapport 2020-Q1
2020-01-24 - Bokslutskommuniké 2019
2019-10-31 - Kvartalsrapport 2019-Q3
2019-08-30 - Kvartalsrapport 2019-Q2
2019-06-26 - Årsstämma
2019-05-17 - Kvartalsrapport 2019-Q1
2019-05-16 - X-dag ordinarie utdelning ADVT 0.00 SEK
2019-02-15 - Bokslutskommuniké 2018
2018-11-30 - Kvartalsrapport 2018-Q3

Beskrivning

LandSverige
ListaNordic SME Sweden
SektorInformationsteknik
IndustriProgramvara
Adverty är ett teknikbolag med fokus inom marknadsföring. Bolagets affärsidé är att sammanföra varumärken och människor genom en egenutvecklad displayannonseringsteknik byggd för spel och applikationer. Plattformen låter kreatörer och utvecklare monetärisera på spelupplevelsen med integrerade annonser. Adverty grundades under 2016 och har sitt huvudkontor i Stockholm.
2024-07-05 14:30:00

Adverty AB (publ), the leading in-game advertising provider and multi-patent-holding creator of the programmatic In-Play ad format, announces the imminent launch of its latest innovation, In-Play 2.0, which introduces clickable billboard ads without disrupting the gaming experience. In preparation for this exciting launch, Adverty has integrated a range of new SSP partners into its platform, including Microsoft's Xandr, Appstock, SIPO, Axis, ScreenCore and BrightMountain.

These new SSP (supply-side platform) partnerships ensure that Adverty can offer brands and media buyers around the world an even broader and more diverse range of purchasing alternatives for their In-Play ads.

“In-Play 2.0 represents a significant leap forward in interactive and engaging advertising within the gaming industry. We believe this will make a substantial difference in the format's growth and its future success. We are truly excited to launch In-Play 2.0 to our publishers and media partners soon”, says Jonas Söderqvist, CEO of Adverty. "By expanding our reach towards the global buy-side through integration with new, prominent partners, we further strengthen our ecosystem and provide our clients with the best tools to reach their target audiences in easy and efficient ways."

In-Play 2.0 allows advertisers to create more engaging and dynamic campaigns that not only capture users' attention but also encourage interaction pleasantly. This new feature is designed to maximize both the reach, fill rate and effectiveness of digital ads in games, while keeping the player experience intact.