Tisdag 26 November | 04:42:30 Europe / Stockholm

Prenumeration

Kalender

Tid*
2025-11-05 08:00 Kvartalsrapport 2025-Q3
2025-08-20 08:00 Kvartalsrapport 2025-Q2
2025-05-07 08:00 Kvartalsrapport 2025-Q1
2025-04-24 - Årsstämma
2025-02-19 08:00 Bokslutskommuniké 2024
2024-11-05 - Kvartalsrapport 2024-Q3
2024-08-20 - Kvartalsrapport 2024-Q2
2024-05-07 - Kvartalsrapport 2024-Q1
2024-04-25 - X-dag ordinarie utdelning CHEF 1.78 SEK
2024-04-24 - Årsstämma
2024-02-22 - Bokslutskommuniké 2023
2023-11-02 - Kvartalsrapport 2023-Q3
2023-08-22 - Kvartalsrapport 2023-Q2
2023-05-03 - Kvartalsrapport 2023-Q1
2023-04-28 - X-dag ordinarie utdelning CHEF 0.30 SEK
2023-04-27 - Årsstämma
2023-02-28 - Bokslutskommuniké 2022
2022-11-01 - Kvartalsrapport 2022-Q3
2022-08-23 - Kvartalsrapport 2022-Q2
2022-05-05 - Kvartalsrapport 2022-Q1
2022-04-28 - X-dag ordinarie utdelning CHEF 1.75 SEK
2022-04-27 - Årsstämma
2022-02-25 - Bokslutskommuniké 2021
2021-11-09 - Kvartalsrapport 2021-Q3
2021-08-24 - Kvartalsrapport 2021-Q2
2021-05-19 - Kvartalsrapport 2021-Q1

Beskrivning

LandSverige
ListaFirst North Stockholm
SektorHandel & varor
IndustriDagligvaror
Cheffelo tillhandahåller en prenumerationstjänst för middagar på den skandinaviska marknaden genom sina varumärken Linas Matkasse (Sverige), Godtlevertgruppen och Adams Matkasse (Norge) samt Retnemt (Danmark). I tjänsten ingår recept framtagen av kockar samt lokala råvaror som levereras hem till kunderna, som är privatpersoner. Bolaget grundades år 2008.
2024-04-08 07:45:00

Cheffelo, a leading Scandinavian supplier of meal kits and a leader in Scandinavian foodtech, today issues a trading update for the first quarter of 2024. Full results for the period are scheduled to be announced on 7 May 2024.

Net sales for Q1 2024 amounted to MSEK 288.7 (287.8 Q1 2023), an increase of 0.3% versus last year. Adjusted for exchange rate differences, that equals a growth of 2.1%. The growth in the first quarter versus last year was negatively affected by Easter, which occurred in the second quarter last year. Excluding the Easter week, the growth was 4.3% in local currency.

Active customers for the period were 81.5 thousand (83.6 Q1 2023).

Cheffelo will invite investors, analysts and the media to a webcast with Q&A, which will take place on the day the Q1 results are published.