13:35:27 Europe / Stockholm

Kurs & Likviditet

Kursutveckling och likviditet under dagen för detta pressmeddelande

Prenumeration

Kalender

2025-02-20 Bokslutskommuniké 2024
2024-11-14 Kvartalsrapport 2024-Q3
2024-08-15 Kvartalsrapport 2024-Q2
2024-06-25 Extra Bolagsstämma 2024
2024-05-22 X-dag ordinarie utdelning FRAG 0.00 SEK
2024-05-21 Årsstämma 2024
2024-05-16 Kvartalsrapport 2024-Q1
2024-02-22 Bokslutskommuniké 2023
2023-11-23 Kvartalsrapport 2023-Q3
2023-08-17 Kvartalsrapport 2023-Q2
2023-05-15 X-dag ordinarie utdelning FRAG 0.00 SEK
2023-05-12 Kvartalsrapport 2023-Q1
2023-05-12 Årsstämma 2023
2023-02-23 Bokslutskommuniké 2022
2022-11-15 Kvartalsrapport 2022-Q3
2022-08-24 Kvartalsrapport 2022-Q2
2022-05-27 X-dag ordinarie utdelning FRAG 0.00 SEK
2022-05-25 Årsstämma 2022
2022-05-25 Kvartalsrapport 2022-Q1
2022-02-25 Bokslutskommuniké 2021
2021-11-30 Kvartalsrapport 2021-Q3
2021-06-29 Årsstämma 2021

Beskrivning

LandSverige
ListaFirst North Stockholm
SektorSällanköp
IndustriGaming
Fragbite Group är en global koncern inom gaming och e-sport. Bolaget utvecklar och tillhandahåller spel samt driver en e-sportplattform. Spelen är främst inriktade mot mobilspel under varumärken som Funrock, Playdigious och Prey Studios. Kundbasen består främst av privata användare. Via dotterbolag är bolaget verksamma på en global nivå. Bolaget grundades 2015 och har sitt huvudkontor i Stockholm.
2024-06-04 15:00:00

Fragbite Group AB’s (publ) subsidiary Playdigious has today released the mobile version of Skul: The Hero Slayer. Since releasing on PC and console in 2021, the game has sold more than 2 million copies to date.

Playdigious has today released the mobile version of Skul: The Hero Slayer on Apple App Store and on Google Play Store. The action roguelite platform game is developed by Southpaw Games and was released in January 2021 on PC and later the same year on console, with currently 93% positive player reviews on global platform Steam.

“We are very excited to finally bring Skul: The Hero Slayer to mobile platforms. The Playdigious team has done a fantastic job adapting the gameplay, and I am confident that many of the game’s over 2 million PC and console players will want to expand their game experience to mobile devices. We expect this version to also attract new players, and I look forward to following the commercial performance of Skul in the coming months and years,” says Abrial Da Costa, CEO at Playdigious.