Fredag 19 September | 07:10:21 Europe / Stockholm

Prenumeration

Kalender

Est. tid*
2026-02-23 10:00 Bokslutskommuniké 2025
2025-11-24 19:10 Kvartalsrapport 2025-Q3
2025-08-23 - Kvartalsrapport 2025-Q2
2025-06-02 - X-dag ordinarie utdelning THRILL 0.00 SEK
2025-05-30 - Årsstämma
2025-05-29 - Kvartalsrapport 2025-Q1
2025-02-21 - Bokslutskommuniké 2024
2024-11-22 - Kvartalsrapport 2024-Q3
2024-08-23 - Kvartalsrapport 2024-Q2
2024-05-30 - Årsstämma
2024-05-29 - Kvartalsrapport 2024-Q1
2024-05-27 - X-dag ordinarie utdelning THRILL 0.00 SEK
2024-02-23 - Bokslutskommuniké 2023
2023-11-24 - Kvartalsrapport 2023-Q3
2023-08-23 - Kvartalsrapport 2023-Q2
2023-05-31 - X-dag ordinarie utdelning THRILL 0.00 SEK
2023-05-30 - Årsstämma
2023-05-29 - Kvartalsrapport 2023-Q1
2023-02-23 - Bokslutskommuniké 2022
2022-12-29 - Extra Bolagsstämma 2022
2022-11-24 - Kvartalsrapport 2022-Q3
2022-08-18 - Kvartalsrapport 2022-Q2
2022-05-26 - X-dag ordinarie utdelning THRILL 0.00 SEK
2022-05-25 - Årsstämma
2022-05-19 - Kvartalsrapport 2022-Q1
2022-02-17 - Bokslutskommuniké 2021
2021-11-26 - Kvartalsrapport 2021-Q3
2021-08-19 - Kvartalsrapport 2021-Q2
2021-05-28 - X-dag ordinarie utdelning THRILL 0.00 SEK
2021-05-27 - Årsstämma
2021-05-13 - Kvartalsrapport 2021-Q1
2021-02-24 - Bokslutskommuniké 2020
2020-11-12 - Kvartalsrapport 2020-Q3
2020-08-13 - Kvartalsrapport 2020-Q2
2020-06-16 - Årsstämma
2020-05-22 - X-dag ordinarie utdelning THRILL 0.00 SEK
2020-05-08 - Kvartalsrapport 2020-Q1
2020-02-14 - Bokslutskommuniké 2019
2019-11-13 - Kvartalsrapport 2019-Q3
2019-09-20 - Extra Bolagsstämma 2019
2019-08-20 - Kvartalsrapport 2019-Q2
2019-05-21 - X-dag ordinarie utdelning THRILL 0.00 SEK
2019-05-20 - Årsstämma
2019-05-15 - Kvartalsrapport 2019-Q1
2019-02-25 - Bokslutskommuniké 2018

Beskrivning

LandSverige
ListaNordic SME Sweden
SektorSällanköp
IndustriGaming
Gamethrilll är verksamt inom spelutveckling. Bolaget erbjuder idag produkter under varierade varumärken, inkluderat GameThrill och uCrate. Störst inriktning sker mot mer aktiva spelare, där intern utveckling sker för att kunna anpassas till flertalet av de globala plattformarna för spel. Störst verksamhet återfinns inom den nordiska marknaden, med huvudkontor i Stockholm.
2025-08-22 19:05:00

Gamethrill har under kvartalet genomfört viktiga förändringar med namnbytet till Gamethrill AB (publ) och lanseringen av Kwizit i Sverige.

Flerårsöversikt koncernenQ2 2025Q2 2024Ack. Q2 2025Ack. Q2 2024Helår 2024
Totala intäkter (msek)1.51.53.03.27.9
EBITDA (msek)-0.4-0.4-0.7-0.5-0.1
Resultat efter finansiella poster (msek)-0.4-0.6-0.7-1.0-0.6
Balansomslutning (msek)6.26.76.26.77.0
Soliditet79,0 %80,4 %79,0 %80,5 %81,2 %
Resultat per aktier (kr)0.000.000.000.00-0.02
Antal aktier33 685 48333 685 48333 685 48333 685 48333 685 483






Flerårsöversikt moderbolagetQ2 2025Q2 2024Ack. Q2 2025Ack. Q2 2024Helår 2024
Totala intäkter (msek)0.70.51.41.12.8
EBITDA (msek)0.0-0.3-0.1-0.2-0.2
Resultat efter finansiella poster (msek)-0.1-0.3-0.1-0.4-0.4
Balansomslutning (msek)9.910.09.910.010.0
Soliditet90,1 %90,3 %90,1 %90,3 %90,7 %
Resultat per aktier (kr)0.000.000.000.00-0.01


Koncernen redovisade en nettoomsättning på 1,4 MSEK och ett resultat på -0,4 MSEK.

Wurm Online fortsätter att utgöra en stabil grund med en lojal spelarbas, samtidigt som Kwizit representerar ett viktigt steg i vår långsiktiga strategi. Soft launch i Sverige har gett värdefulla insikter om användarbeteenden och marknadsföringsmetoder, vilket ger oss bättre förutsättningar inför framtida uppskalning.

Framåt fokuserar vi på att utveckla Kwizit vidare och steg för steg introducera intäktsmodeller, samtidigt som vi fortsätter att förvalta styrkan i Wurm Online.