Fredag 27 December | 22:55:50 Europe / Stockholm

Prenumeration

Kalender

Tid*
2025-11-05 N/A Kvartalsrapport 2025-Q3
2025-08-07 N/A Kvartalsrapport 2025-Q2
2025-05-15 N/A Årsstämma
2025-05-06 N/A Kvartalsrapport 2025-Q1
2025-02-13 N/A Bokslutskommuniké 2024
2024-11-07 - Kvartalsrapport 2024-Q3
2024-08-09 - Kvartalsrapport 2024-Q2
2024-05-17 - X-dag ordinarie utdelning HAYPP 0.00 SEK
2024-05-16 - Årsstämma
2024-05-03 - Kvartalsrapport 2024-Q1
2024-02-15 - Bokslutskommuniké 2023
2023-11-08 - Kvartalsrapport 2023-Q3
2023-08-11 - Kvartalsrapport 2023-Q2
2023-05-19 - X-dag ordinarie utdelning HAYPP 0.00 SEK
2023-05-17 - Årsstämma
2023-05-03 - Kvartalsrapport 2023-Q1
2023-02-15 - Bokslutskommuniké 2022
2022-11-11 - Kvartalsrapport 2022-Q3
2022-08-12 - Kvartalsrapport 2022-Q2
2022-05-19 - X-dag ordinarie utdelning HAYPP 0.00 SEK
2022-05-18 - Årsstämma
2022-05-04 - Kvartalsrapport 2022-Q1
2022-02-23 - Bokslutskommuniké 2021
2021-11-25 - Kvartalsrapport 2021-Q3
2021-09-02 - Split HAYPP 1:150

Beskrivning

LandSverige
ListaFirst North Stockholm
SektorHandel & varor
IndustriDagligvaror
Haypp Group är verksamt inom e-handeln. Bolaget är en återförsäljare av snus och nikotinpåsar. Försäljningen sker via e-handel under varierande varumärken. Utbudet inkluderar exempelvis tobaksfria nikotinpåsar och nikotinfritt snus. Kunderna är huvudsakligen privatpersoner runtom den globala marknaden. Störst närvaro återfinns inom Norden. Haypp Group grundades år 2009 och har sitt huvudkontor i Stockholm.
2024-01-22 11:00:00

The E-commerce Indicator report for December 2023 by the Swedish Retail Federation (Svensk Handel) reveals a decrease in e-commerce turnover. Nevertheless, nicotine and tobacco products indicate strong growth in turnover compared to the same period last year.

As per the report, e-commerce turnover, measured in terms of Swedish consumers' transactions with exclusively Swedish operators, has decreased by 10 percent compared to the corresponding month last year.

While the number of online shoppers increased in December compared to the same period last year, the report notes a decrease in the average purchase amount this year compared to 2022.

Notably, nicotine and tobacco products have shown a substantial 21 per cent growth in 2023 compared to the previous year. This stands in contrast to the broader e-commerce landscape, which has witnessed a significant decline in 2023, with various product categories facing setbacks.

Access the full report (in Swedish) here.