Kurs & Likviditet

Kursutveckling och likviditet under dagen för detta pressmeddelande

Beskrivning

LandFinland
ListaFirst North Finland
SektorHälsovård
IndustriMedicinteknik
Modulight är verksamma inom teknikbranschen. Bolaget designar, marknadsför och producerar biomedicinska laserprodukter som används inom onkologi, genetik och oftalmologi. Kunderna består primärt av sjukhus och företagskunder verksamma inom medicinteknik. Utöver huvudverksamheten erbjuds även diverse mervärdestjänster. Störst verksamhet återfinns inom Europa.

2022-08-19 Kvartalsrapport 2022-Q2
2022-05-03 Ordinarie utdelning MODU 0.00 EUR
2022-05-02 Årsstämma 2022

2022-09-27 20:45:00

Modulight Oyj, Lehdistötiedote, 27.9.2022 klo 21:45

Modulight Oyj on saanut järjestettäväkseen kansainvälisen fotodynaamisen järjestön (International Photodynamic Association, IPA) joka toinen vuosi järjestettävän maailmankongressin vuonna 2023. Fotodynaamisen terapian kongressissa kohtaavat lääketutkijat ja kliinikot jakaakseen ideoita, tutkimustuloksia ja uusia löytöjä lääketieteen ja teknologian alalla.

IPA-2023 järjestetään Modulightin kotikaupungissa Tampereella 10.–15. heinäkuuta 2023. Kongressi tuo Tampereelle arviolta 500 johtavaa fotodynaamisen terapian (photodynamic therapy, PDT) asiantuntijaa, kliinikkoa, tutkijaa ja teollisuuskumppania. IPA-2023 järjestetään Tampere-talossa.

”Olemme erittäin tyytyväisiä saamastamme luottamuksesta toimia järjestäjänä tässä erittäin arvostetussa fotodynaamisen alan kongressissa ensi vuonna. Ehdotus Modulightin valinnasta tapahtuman järjestäjäksi tuli IPA:n hallitukselta, vaikka on epätavallista, että yritys järjestää tieteellistä kongressia. Tämä kertoo sekä fotodynaamisen yhteisön suuresta arvostuksesta meitä kohtaan että pitkäaikaisesta kumppanuudestamme monien alan johtavien tutkijoiden kanssa”, sanoo Seppo Orsila, Modulightin toimitusjohtaja.

Lisää IPA-23 -maailmankongressista:
Twitter: @IPA2023