Kurs & Likviditet

Kursutveckling och likviditet under dagen för detta pressmeddelande

Beskrivning

LandFinland
ListaFirst North Finland
SektorHälsovård
IndustriMedicinteknik
Modulight är verksamma inom teknikbranschen. Bolaget designar, marknadsför och producerar biomedicinska laserprodukter som används inom onkologi, genetik och oftalmologi. Kunderna består primärt av sjukhus och företagskunder verksamma inom medicinteknik. Utöver huvudverksamheten erbjuds även diverse mervärdestjänster. Störst verksamhet återfinns inom Europa.

2022-08-19 Kvartalsrapport 2022-Q2
2022-05-03 Ordinarie utdelning MODU 0.00 EUR
2022-05-02 Årsstämma 2022

2022-03-11 07:00:00

MODULIGHT OYJ, LEHDISTÖTIEDOTE 11.3.2022 KELLO 08:00

Modulight Oyj julkaisee vuoden 2021 tilinpäätöstiedotteen 15.3.2022 kello 08:00 Suomen aikaa.

Modulightin toimitusjohtaja Seppo Orsila esittelee tuloksen englanninkielisessä webcastissa, joka alkaa kello 10:30. Lähetystä voi seurata osoitteessa https://modulight.videosync.fi/2021-q4-results. Kysymykset pyydetään esittämään kirjallisesti webcast-portaalissa. Talousjohtaja Anca Guina on myös mukana vastaamassa kysymyksiin. Esitysmateriaalit ovat saatavilla ennen tilaisuuden alkua yhtiön verkkosivuilla osoitteessa  https://www.modulight.com/raportit-esitykset/.

Lisätietoja antaa:
Toimitusjohtaja: Seppo Orsila puh. +358 40 830 4671
Sijoittajasuhteet: Ulla Haapanen puh. +358 40 830 4676
Sähköposti: ir@modulight.com

Hyväksytty Neuvonantaja: Danske Bank A/S, Suomen sivuliike, puh. +358 40 414 5358

www.modulight.com
Twitter: @modulight, @orsila

Modulight lyhyesti

Modulight Oyj on biolääketieteen alan yritys, joka suunnittelee ja valmistaa laservaloa hyödyntäviä laitteita syöpähoitoihin, silmäsairauksiin ja genetiikkaan. Yritys valmistaa lisäksi tuotteita muihin korkean lisäarvon sovelluksiin, kuten kvanttilaskentaan ja digitaalisiin painokoneisiin. Modulightin tuotteita ovat lääkinnälliset hoitolaitteet, sovellusjärjestelmät, ohjelmistot, pilvipalvelut sekä erikoisvalmisteiset puolijohteet. Modulightin tuotteet ovat maailmanlaajuisesti käytössä ja yhtiön asiakaskuntaan kuuluu mm. useita Fortune 500 -listan yrityksiä, kansainvälisiä lääkeyhtiöitä sekä tunnettuja syöpäkeskuksia ja yliopistoja. Modulight perustettiin vuonna 2000 ja yhtiön pääkonttori on Tampereella.