2023-03-31 09:00:00

Paxman publicerar idag mars månads utgåva av bolagets nyhetsbrev som riktar sig till aktieägare, investerare och andra intressenter.

Denna utgåva lyfter fram att Paxmans VD Richard Paxman genomfört ett flertal investerarträffar i USA för att följa upp det ökande investerarintresset för bolaget sedan USA-baserade Arrowhead Business and Investment Decisions inledde sin bevakning i slutet av året. På Arrowheads dedikerade Paxman-sida finns mer information om deras analys av bolaget, och den senaste analysrapporten går att läsa här.

I nyhetsbrevet går det även att läsa om att VD Richard Paxman medverkade vid ett brittiskt exportevent i Leeds för att berätta om bolagets etablering i USA, att Paxman Scalp Cooling Research Centre gästades av den framstående amerikanske bröstcancerläkaren Alberto Montero, framgångsrika certifieringar av distributörer från Saudiarabien, Rumänien och Tjeckien, samt om ett flertal order till USA, Storbritannien och flera internationella marknader.

För att läsa hela nyhetsbrevet, gå in på:

Detta är den sista utgåvan av Paxmans månatliga nyhetsbrev som riktar sig specifikt till investerare. Intressenter rekommenderas att framöver följa nyhetsflödet direkt på Paxmans webbplats samt via bolagets kanaler på sociala medier.