Onsdag 19 November | 02:52:29 Europe / Stockholm

Prenumeration

Kalender

Est. tid*
2026-02-13 08:00 Bokslutskommuniké 2025
2025-11-07 - Kvartalsrapport 2025-Q3
2025-08-22 - Kvartalsrapport 2025-Q2
2025-05-22 - Årsstämma
2025-05-09 - X-dag ordinarie utdelning REFINE 0.00 SEK
2025-05-09 - Kvartalsrapport 2025-Q1
2025-02-24 - Bokslutskommuniké 2024
2024-11-08 - Kvartalsrapport 2024-Q3
2024-08-23 - Kvartalsrapport 2024-Q2
2024-06-13 - Årsstämma
2024-05-22 - X-dag ordinarie utdelning REFINE 0.00 SEK
2024-05-10 - Kvartalsrapport 2024-Q1
2024-02-23 - Bokslutskommuniké 2023
2023-11-24 - Kvartalsrapport 2023-Q3
2023-11-17 - Split REFINE 200:1
2023-11-08 - Extra Bolagsstämma 2023
2023-08-25 - Kvartalsrapport 2023-Q2
2023-05-19 - Kvartalsrapport 2023-Q1
2023-05-15 - X-dag ordinarie utdelning REFINE 0.00 SEK
2023-05-12 - Årsstämma
2023-02-17 - Bokslutskommuniké 2022
2022-11-18 - Kvartalsrapport 2022-Q3
2022-08-26 - Kvartalsrapport 2022-Q2
2022-08-09 - Extra Bolagsstämma 2022
2022-05-16 - X-dag ordinarie utdelning REFINE 0.00 SEK
2022-05-13 - Årsstämma
2022-05-06 - Kvartalsrapport 2022-Q1

Beskrivning

LandSverige
ListaFirst North Stockholm
SektorHandel & varor
IndustriDetaljhandel
Refine Group är verksamt inom e-handel. Koncernens verksamhet är indelad i två affärsområden: Products och Digital Services. Products består av produktbolag som säljer produkter inom livsstilssegmentet till konsumenter, huvudsakligen via digitala försäljningskanaler. Digital Services består av tjänstebolag som hjälper företagskunder med e-handel och digital försäljning. Störst marknad återfinns inom Norden, och huvudkontoret ligger i Stockholm.

Intresserad av bolagets nyckeltal?

Analysera bolaget i Börsdata!

Vem äger bolaget?

All ägardata du vill ha finns i Holdings!

2025-10-28 14:45:00

Refine Group AB (publ) (“Refine”) meddelar att koncernens dotterbolag Browgame Sweden AB (“Browgame Cosmetics”) utökar sitt samarbete med QVC Tyskland, en av Europas största aktörer inom TV- och live-shopping. QVC når dagligen miljontals tittare och kunder via sina linjära TV-kanaler, e-handelsplattformar och digitala kanaler.

Lanseringen har nu genomförts och Browgame Cosmetics produkter syns i QVC:s tyska försäljningskanaler och direktsända TV-sändningar från och med slutet av oktober. Efter en framgångsrik introduktion fortsätter varumärket att stärka sin närvaro genom att utöka sortimentet med fler produkter ur sin portfölj.

“Att QVC Tyskland väljer att utöka samarbetet och sortimentet med Browgame Cosmetics är ett starkt kvitto på varumärkets attraktionskraft och produktkvalitet. Vi ser fram emot att fortsätta utveckla samarbetet och bygga långsiktig tillväxt på den tyska marknaden,” säger Amanda Widegren, VD för Browgame Cosmetics.

Browgame Cosmetics har under året stärkt sin internationella närvaro med nya samarbeten i bland annat Jordanien, DACH-regionen och Italien.