Onsdag 19 November | 02:52:23 Europe / Stockholm

Prenumeration

Kalender

Est. tid*
2026-02-13 08:00 Bokslutskommuniké 2025
2025-11-07 - Kvartalsrapport 2025-Q3
2025-08-22 - Kvartalsrapport 2025-Q2
2025-05-22 - Årsstämma
2025-05-09 - X-dag ordinarie utdelning REFINE 0.00 SEK
2025-05-09 - Kvartalsrapport 2025-Q1
2025-02-24 - Bokslutskommuniké 2024
2024-11-08 - Kvartalsrapport 2024-Q3
2024-08-23 - Kvartalsrapport 2024-Q2
2024-06-13 - Årsstämma
2024-05-22 - X-dag ordinarie utdelning REFINE 0.00 SEK
2024-05-10 - Kvartalsrapport 2024-Q1
2024-02-23 - Bokslutskommuniké 2023
2023-11-24 - Kvartalsrapport 2023-Q3
2023-11-17 - Split REFINE 200:1
2023-11-08 - Extra Bolagsstämma 2023
2023-08-25 - Kvartalsrapport 2023-Q2
2023-05-19 - Kvartalsrapport 2023-Q1
2023-05-15 - X-dag ordinarie utdelning REFINE 0.00 SEK
2023-05-12 - Årsstämma
2023-02-17 - Bokslutskommuniké 2022
2022-11-18 - Kvartalsrapport 2022-Q3
2022-08-26 - Kvartalsrapport 2022-Q2
2022-08-09 - Extra Bolagsstämma 2022
2022-05-16 - X-dag ordinarie utdelning REFINE 0.00 SEK
2022-05-13 - Årsstämma
2022-05-06 - Kvartalsrapport 2022-Q1

Beskrivning

LandSverige
ListaFirst North Stockholm
SektorHandel & varor
IndustriDetaljhandel
Refine Group är verksamt inom e-handel. Koncernens verksamhet är indelad i två affärsområden: Products och Digital Services. Products består av produktbolag som säljer produkter inom livsstilssegmentet till konsumenter, huvudsakligen via digitala försäljningskanaler. Digital Services består av tjänstebolag som hjälper företagskunder med e-handel och digital försäljning. Störst marknad återfinns inom Norden, och huvudkontoret ligger i Stockholm.

Intresserad av bolagets nyckeltal?

Analysera bolaget i Börsdata!

Vem äger bolaget?

All ägardata du vill ha finns i Holdings!

2025-10-28 14:45:00

Refine Group AB (publ) (“Refine”) announces that its subsidiary Browgame Sweden AB (“Browgame Cosmetics”) is expanding and extending its collaboration with QVC Germany, one of Europe’s leading TV and live shopping platforms. QVC reaches millions of viewers and customers daily through its linear TV channels, e-commerce platforms, and digital channels.

The launch has now been completed, and Browgame Cosmetics’ products have been featured on QVC Germany’s sales channels and live TV broadcasts since the end of October. Following a successful introduction, the brand continues to strengthen its presence by expanding the assortment with additional products from its portfolio.

“QVC Germany’s decision to extend and expand its collaboration and product assortment with Browgame Cosmetics is a strong testament to the brand’s appeal and product quality. We look forward to continuing to develop the partnership and build long-term growth in the German market,” says Amanda Widegren, CEO of Browgame Cosmetics.

Browgame Cosmetics has during the year strengthened its international presence through new partnerships in, among others, Jordan, the DACH region, and Italy.