2024-04-22 13:00:00

SSH Communications Security Oyj | Lehdistötiedote | 22.04.2024 klo 14:00:00 EEST

Helsinki, 22. huhtikuuta 2024 – SSH Communications Security (SSH), ihmisten, järjestelmien ja verkkojen välisen viestinnän turvaamisen johtava yritys, tiedottaa strategisesta organisaatiouudistuksestaan. Muutoksen tavoitteena on vahvistaa entisestään asiakaskeskeisyyttä ja vauhdittaa kasvua. Uusi organisaatiomalli painottaa liiketoimintayksiköiden ja alueellisten myyntitiimien tiiviimpää yhteistyötä, minkä ansiosta SSH kykenee kehittämään ja tuomaan markkinoille innovatiivisia ratkaisuja entistä nopeammin koko maailmanlaajuiselle asiakaskunnalleen.

Vastuualueet liiketoimintayksiköittäin ja alueittain:

PrivX Zero Trust Suite -liiketoimintayksikkö: Samuli Lehden johtama yksikkö keskittyy SSH:n markkinajohtavan PrivX Zero Trust Suite -ratkaisun myyntiin, kehittämiseen ja tuotehallintaan. Ratkaisu mahdollistaa turvallisen identiteettipohjaisen pääsynhallinnan, istuntojen valvonnan, auditoinnin, seurannan, tunnisteiden hallinnan sekä turvalliset järjestelmien väliset yhteydet ja tiedonsiirrot.

Secure Collaboration -liiketoimintayksikkö: Patrik Forsbackan johtama yksikkö keskittyy SSH:n Secure Collaboration -ratkaisujen myyntiin, kehittämisen ja tuotehallintaan. Nämä ratkaisut mahdollistavat huipputurvallisen ihmisten välisen viestinnän päästä päähän salattujen chattien, huoneiden, videoneuvottelujen, arkaluonteisten tietojen jaon ja sähköpostin avulla.

Network Security -liiketoimintayksikkö: Kai Lummin johdolla yksikkö keskittyy SSH:n kattavan verkkoturvaratkaisu NQX:n myyntiin, kehittämiseen ja tuotehallintaan. Viranomaisten sertifoima ja kvanttiturvallinen salausratkaisu suojaa kriittiset tiedot jopa kvanttitietokoneiden aikakaudella.

Alueet: Kolme uutta alueellista yksikköä vastaa globaalista kasvusta ja asiakassuhteista, markkinoiden kysyntä- ja kasvutoiminnoista, asiakaskohtaamistoiminnoista, asiakkuudenhallinnasta, kumppaneista ja asiantuntijapalveluista, tuesta sekä myyntiä edeltävistä toiminnoista. Nämä alueet ovat:

• EMEA (Eurooppa, Lähi-itä ja Afrikka): David Wishartin johtamana
  • AMER (Amerikat): Sean McAllisterin johtamana
  • APAC (Aasian ja Tyynenmeren alue): Heikki Koivuahon johtamana

"Tämä muutos tekee meistä virtaviivaisempia ja tehokkaampia, mikä mahdollistaa nopeamman kasvun ja vie meidät lähemmäs asiakkaita", sanoo SSH:n väliaikainen toimitusjohtaja Rami Raulas.

Lisätietoja SSH:n johtotiimistä sekä alueiden ja liiketoimintayksiköiden johtajista löydät täältä: https://www.ssh.com/about/management/