Torsdag 11 September | 04:03:36 Europe / Stockholm

Prenumeration

Kalender

Est. tid*
2026-06-18 16:30 Bokslutskommuniké 2026
2026-03-20 16:30 Kvartalsrapport 2026-Q3
2025-12-19 16:30 Kvartalsrapport 2026-Q2
2025-10-10 N/A X-dag ordinarie utdelning TRML 0.00 SEK
2025-10-10 N/A Årsstämma
2025-09-19 16:30 Kvartalsrapport 2026-Q1
2025-06-18 - Bokslutskommuniké 2025
2025-03-20 - Kvartalsrapport 2025-Q3
2024-12-20 - Kvartalsrapport 2025-Q2
2024-10-03 - X-dag ordinarie utdelning TRML 0.00 SEK
2024-10-02 - Årsstämma
2024-09-20 - Kvartalsrapport 2025-Q1
2024-06-20 - Bokslutskommuniké 2024
2024-03-21 - Kvartalsrapport 2024-Q3
2023-12-21 - Kvartalsrapport 2024-Q2
2023-10-05 - X-dag ordinarie utdelning TRML 0.00 SEK
2023-10-04 - Årsstämma
2023-09-21 - Kvartalsrapport 2024-Q1
2023-06-22 - Bokslutskommuniké 2023
2023-03-21 - Kvartalsrapport 2023-Q3
2022-12-20 - Kvartalsrapport 2023-Q2
2022-10-06 - Årsstämma
2022-10-05 - X-dag ordinarie utdelning TRML 0.00 SEK
2022-09-20 - Kvartalsrapport 2023-Q1
2022-06-22 - Bokslutskommuniké 2022
2022-03-21 - Kvartalsrapport 2022-Q3
2021-12-20 - Kvartalsrapport 2022-Q2
2021-10-05 - X-dag ordinarie utdelning TRML 0.00 SEK
2021-10-04 - Årsstämma
2021-09-20 - Kvartalsrapport 2022-Q1
2021-06-28 - Bokslutskommuniké 2021

Beskrivning

LandSverige
ListaNordic SME Sweden
SektorSällanköp
IndustriResor & Fritid
Trainimal tillhandahåller individanpassad träning och kostrådgivning digitalt via en egenutvecklad plattform. Bolaget erbjuder abonnemangsbetalda lösningar för fysisk träning och kostrådgivning online under varumärken som MammaFitness. Utöver erbjuder bolaget kosttillskott som säljs under egna varumärket Olga Rönnbergs. Kunderna består huvudsakligen av privata aktörer på den svenska marknaden.
2025-08-28 12:00:00

Trainimal AB (publ) årsredovisning för 2024/2025 finns från och med idag tillgänglig på bolagets hemsida.

” Verksamhetsåret 2024/2025 är avslutat, och vi kan se tillbaka på ett år präglat av arbetet med att återfå lönsamheten i bolaget med sparsamhet, parat med väl avvägda åtgärder för att samtidigt öka våra intäkter. Detta har vi lyckats med, vi har minskat kostnaderna från kvartal till kvartal och ökat marginalerna kraftigt utan att intäkterna har tagit stryk genom kundavhopp trots att vi höjt våra priser för första gången på 7 år. Effekten märks i sista kvartalet, ett kvartal som lämnade vinst även på sista raden, vilket vi absolut är mycket nöjda med.”, säger Olga Rönnberg, vd för Trainimal.

” Trainimal-plattformen utvecklas och förbättras ständigt, vi har bara under 2025 släppt 10 nya versioner med nya och uppdaterade funktioner men även nya, specialiserade erbjudanden. Vi fortsätter ändå att vara försiktiga med kostnaderna för marknadsföringen. Den engelska versionen av våra medlemskap är nu i drift sedan slutet på april och vi kommer att börja marknadsföra dem aktivt under det kommande året.” fortsätter Olga Rönnberg.

För fullständig rapport, se bifogad pdf.