Fredag 25 April | 07:36:13 Europe / Stockholm

Bifogade filer

Prenumeration

Kalender

Est. tid*
2025-10-23 07:00 Kvartalsrapport 2025-Q3
2025-08-05 07:00 Kvartalsrapport 2025-Q2
2025-05-08 N/A X-dag ordinarie utdelning W5 0.00 SEK
2025-05-07 N/A Årsstämma
2025-05-07 07:00 Kvartalsrapport 2025-Q1
2025-02-27 - Bokslutskommuniké 2024
2024-10-29 - Kvartalsrapport 2024-Q3
2024-07-23 - Kvartalsrapport 2024-Q2
2024-05-03 - Kvartalsrapport 2024-Q1
2024-04-24 - X-dag ordinarie utdelning W5 0.00 SEK
2024-04-23 - Årsstämma
2024-02-22 - Bokslutskommuniké 2023
2023-11-02 - Kvartalsrapport 2023-Q3
2023-08-03 - Kvartalsrapport 2023-Q2
2023-05-04 - Kvartalsrapport 2023-Q1
2023-04-21 - X-dag ordinarie utdelning W5 0.00 SEK
2023-04-20 - Årsstämma
2023-02-23 - Bokslutskommuniké 2022
2022-11-16 - Kvartalsrapport 2022-Q3
2022-08-24 - Kvartalsrapport 2022-Q2
2022-06-15 - Årsstämma
2022-06-09 - X-dag ordinarie utdelning W5 0.00 SEK
2022-06-08 - Årsstämma
2022-05-18 - Kvartalsrapport 2022-Q1
2022-04-27 - Extra Bolagsstämma 2022
2022-03-23 - Bokslutskommuniké 2021

Kontakt

Evelina Hedskog

VD & Koncernchef
evelina.hedskog@w5solutions.com
+46 8 650 08 88

2021-08-27 15:00:00

Idag lanserar W5 sin nya varumärkesidentitet. Den nya identiteten ger W5 ett eget språk, ett eget ljud

och den framhäver det som kanske är det viktigaste av allt när du jobbar inom samhällsskydd: pålitlighet.

En pålitlig symbol. Precis som W5.
Redan i grundskolan lär vi oss att morse är ett av de mest pålitliga kommunikationssätten som finns. I W5:s vardag är pålitlighet och tydlig kommunikation några av de viktigaste faktorerna för ett lyckat samarbete, därför ser W5 alltid till att rätt information kommer till rätt person i tid. Precis som morse.
I den fas vi nu befinner oss är en tydlig och väl förankrad varumärkesplattform med tillhörande 
varumärkesidentitet väldigt viktigt för oss. Den gör oss tydligare mot våra konkurrenter och den gör att vår nya webb, våra kollegor, våra nyhetsbrev, mallar, produktblad och köpta och ägda kanaler alla dansar tillsammans. Och när ljuv musik uppstår. Då blir det affär, kommenterar Jonas Rydin, Marknadschef W5.