Tisdag 26 November | 04:37:36 Europe / Stockholm

Prenumeration

Kalender

Tid*
2025-02-13 08:30 Bokslutskommuniké 2024
2024-10-24 - Kvartalsrapport 2024-Q3
2024-08-01 - Kvartalsrapport 2024-Q2
2024-06-27 - Årsstämma
2024-05-24 - X-dag ordinarie utdelning XMR 0.00 SEK
2024-04-22 - Kvartalsrapport 2024-Q1
2024-02-15 - Bokslutskommuniké 2023
2023-10-26 - Kvartalsrapport 2023-Q3
2023-07-20 - Kvartalsrapport 2023-Q2
2023-05-05 - X-dag ordinarie utdelning XMR 0.00 SEK
2023-05-04 - Årsstämma
2023-04-27 - Kvartalsrapport 2023-Q1
2023-02-16 - Bokslutskommuniké 2022
2022-12-01 - Extra Bolagsstämma 2022
2022-10-20 - Kvartalsrapport 2022-Q3
2022-08-11 - Kvartalsrapport 2022-Q2
2022-05-05 - X-dag ordinarie utdelning XMR 0.00 SEK
2022-05-04 - Årsstämma
2022-04-28 - Kvartalsrapport 2022-Q1
2022-02-17 - Bokslutskommuniké 2021
2021-10-21 - Kvartalsrapport 2021-Q3
2021-08-12 - Kvartalsrapport 2021-Q2
2021-05-05 - X-dag ordinarie utdelning XMR 0.00 SEK
2021-05-04 - Årsstämma
2021-04-28 - Kvartalsrapport 2021-Q1
2021-02-11 - Bokslutskommuniké 2020
2020-10-29 - Kvartalsrapport 2020-Q3
2020-10-07 - Extra Bolagsstämma 2020
2020-08-14 - Kvartalsrapport 2020-Q2
2020-04-28 - X-dag ordinarie utdelning XMR 0.00 SEK
2020-04-27 - Årsstämma
2020-04-24 - Kvartalsrapport 2020-Q1
2020-02-14 - Bokslutskommuniké 2019
2020-02-11 - Extra Bolagsstämma 2019
2019-10-25 - Kvartalsrapport 2019-Q3
2019-08-16 - Kvartalsrapport 2019-Q2
2019-04-26 - X-dag ordinarie utdelning XMR 0.00 SEK
2019-04-25 - Årsstämma
2019-04-24 - Kvartalsrapport 2019-Q1
2019-02-15 - Bokslutskommuniké 2018
2018-10-26 - Kvartalsrapport 2018-Q3
2018-08-17 - Kvartalsrapport 2018-Q2
2018-05-24 - X-dag ordinarie utdelning XMR 0.00 SEK
2018-05-23 - Årsstämma
2018-04-18 - Kvartalsrapport 2018-Q1
2018-02-21 - Bokslutskommuniké 2017
2017-10-31 - Kvartalsrapport 2017-Q3
2017-08-25 - Kvartalsrapport 2017-Q2
2017-04-12 - Årsstämma

Beskrivning

LandSverige
ListaFirst North Stockholm
SektorTjänster
IndustriIndustri
XMReality är verksamt inom IT-sektorn. Bolaget levererar ett brett utbud av mobila lösningar inom industriell fältservice. Bolaget är särskilt inriktat mot remote guidance, en teknisk lösning som möjliggör att kunskap kan delas på distans mellan användare. Tekniken är särskilt applicerbar inom diverse service- och supportarbete. Bolaget etablerades 2007 och har sitt huvudkontor i Linköping.
2024-10-16 08:35:00

XMReality är glada att tillkännage sitt samarbete med Homefixer, en innovativ leverantör av reparations- och underhållstjänster för husägare i Danmark. Det här samarbetet är ett betydande framsteg i hur reparations- och underhållstjänster levereras över hela Danmark, och kommer att öka effektiviteten, minska kostnaderna och förbättra kundnöjdheten, samtidigt som det främjar hållbarhet.

Med XMReality är Homefixer redo att förändra industrin för bostadsunderhåll i Danmark. Partnerskapet gör det möjligt för Homefixers tekniker att ge omedelbar kundsupport i realtid via XMRealitys augmented reality (AR)-verktyg. Detta innovativa tillvägagångssätt gör att kunderna kan lösa många problem själva med expertvägledning, vilket avsevärt minskar behovet av hembesök från tekniker.

"Vårt samarbete med XMReality ger oss de verktyg vi behöver för att transformera och digitalisera bostadsunderhåll, vilket gör att vi kan hjälpa husägare snabbare och med färre hinder, vilket i slutändan ökar kundnöjdheten," säger Nicolai, VD och grundare av Homefixer. "Dessutom ökar videobaserad support redan i första kontakten både effektiviteten och förbättrar arbetsplaneringen för vårt nätverk av tekniker, som nu kan få en tydlig bild av en arbetsuppgift i förväg utan att först behöva besöka kunden fysiskt. Detta optimerar inte bara verksamheten, utan är också ett betydligt bättre sätt att ge husägaren en bra upplevelse."
"Detta partnerskap med Homefixer visar mångsidigheten och kraften av XMRealitys platform för vägledning på distans," säger Kiran Narra, Vice President of Sales på XMReality. "Vi är glada över att vara en del av Homefixers förändringsresa för att transformera underhållstjänster i Danmark genom att göra dem mer tillgängliga och effektiva."

Genom att minska behovet av platsbesök förbättrar Homefixer sin operationella effektivitet samtidigt som de stärker sitt hållbarhetsarbete. Minskat resebehov medför ett lägre koldioxidavtryck, vilket överensstämmer med Danmarks nationella mål för miljöansvar. Dessutom innebär möjligheten att lösa problem på distans snabbare service för kunderna, vilket ytterligare stärker Homefixers rykte som branschledare inom kundnöjdhet.

Om Homefixer
Homefixer är Danmarks främsta leverantör av underhållstjänster för hem, och erbjuder ett brett utbud av tjänster inklusive VVS-arbete, elarbete och allmänna hemreparationer. Kända för sitt engagemang för kvalitet och kundservice, Homefixer strävar ständigt efter att förnya och förbättra sättet underhållstjänster levereras på. För mer information, besök https://www.homefixer.nu.