Niklas Enmark

Språk arrow-icon
2023-10-27 09:17:00
Momentum Industrial expands in Norway with establishment in Kristiansand
Momentum Industrial – a part of Momentum Group, is expanding its operations in Norway by establishing a new unit in Kristiansand with sales, technical expertise and local warehousing. The establishment strengthens Momentum Industrial's market position as the Nordic region's leading supplier of industrial components and related services with a focus on sustainability
2023-10-27 09:17:00
Momentum Industrial expanderar i Norge med etablering i Kristiansand
Momentum Industrial – en del av börsnoterade Momentum Group, utökar sin verksamhet i Norge genom etablering av en ny enhet i Kristiansand med försäljning, teknisk kompetens och lokal lagerhållning. Etableringen stärker Momentum Industrials marknadsposition som Nordens ledande leverantör av industrikomponenter och tillhörande tjänster med hållbarhetsfokus
2023-10-20 13:43:00
Momentum Industrial opens its new operations in Kiruna
Momentum Industrial – a part of Momentum Group, has now opened its new unit in Kiruna with sales, technical expertise and local warehousing. The establishment strengthens Momentum Industrial's market position as the Nordic region's leading supplier of industrial components and associated services with focus on sustainability
2023-10-20 13:43:00
Momentum Industrial slår upp dörrarna för sin nya verksamhet i Kiruna
Momentum Industrial – en del av börsnoterade Momentum Group, har nu öppnat sin nya enhet i Kiruna med försäljning, teknisk kompetens och lokal lagerhållning. Etableringen stärker Momentum Industrials marknadsposition som Nordens ledande leverantör av industrikomponenter och tillhörande tjänster med hållbarhetsfokus
2023-09-22 09:44:00
Mekano and Carl A form the leading workshop of southern Sweden
Mekano and Carl A merge and form the leading workshop of southern Sweden for repairs and sales of industrial components
2023-09-22 09:44:00
Mekano och Carl A bildar södra Sveriges ledande verkstad
Mekano och Carl A går samman och bildar södra Sveriges starkaste verkstad för reparationer och försäljning av industrikomponenter