Prenumeration
Du har en aktiv prenumeration.
Prenumerera på pressmeddelanden från Nepa via email.
Du prenumererar på följande språk.
Välj vilka språk du vill prenumerera på.
Modular Finance AB kommer att hantera vissa av dina personuppgifter om du väljer att prenumerera. Mer information om vår personuppgiftshantering finns här.
Kontakt
Edvard Hagman
Investor Relations
ir@nepa.com
2024-11-04 13:08:00
Vi möter Jakob Kofoed – Nepas nya CTO som ska ta techplattformen till nästa nivå
I förra veckan utsågs Jakob Kofoed till Chief Technology Officer på Nepa, en roll som förutom att han blir medlem av koncernledningen innebär att han ska leda bolagets vidareutveckling av en skalbar och effektiv teknisk plattform för produktportföljen. Med en bred erfarenhet från globala CTO-roller och en stark vision för tekniska lösningar som möter affärsbehoven, är Jakob redo att b...
2024-10-25 08:00:00
Nepa lanserar cMMM – ett verktyg för realtidsoptimering av marknadsinvesteringar
Marketing intelligence-företaget Nepa förstärker sin befintliga portfölj av strategiska analysverktyg inom marknadsföringsoptimering med den nya produkten Continuous Marketing Mix Modeling (cMMM). cMMM är ett scenarioplaneringsverktyg för realtidsoptimering av marknadsinvesteringar och har redan i pilotfasen visat på betydande resultat. Genom att använda sig av cMMM fick en global retailk...
2024-10-15 11:40:00
Nepa annonserar samarbetspartnerskap med EFFDay och Sveriges Annonsörer
Globalt verksamma marketing intelligence-företaget Nepa har slutit ett treårigt samarbetsavtal med Sveriges Annonsörer. Avtalet träder i kraft under 2025 och innebär bland annat att Nepa från och med årskiftet genomför ett antal event och webinars tillsammans med Sveriges Annonsörer och deltar som ”Megawatt-partner” under EFFDay i början av september. EFFDay är en del av Effektiniti...
2024-10-02 12:45:00
Nytillträdda CEO Anders Dahl och CRO Sara Davidsson Nyman leder Nepas lönsamma expansion
Det är två mycket välmeriterade krafter som sedan några månader håller i kompassen när marketing intelligence-företaget Nepa blickar mot framtiden