Torsdag 3 Juli | 16:25:42 Europe / Stockholm

Prenumeration

Kontakt

Elisabeth Hedman

Chief Financial Officer och Head of Investor Relations

elisabeth.hedman@sleepcycle.com
+46 76 282 8958

Filter arrow-icon
Språk arrow-icon
2025-06-10 13:30:00
Track Live Cough Trends in Your Browser to Detect Early Signs of Outbreaks
Sleep Cycle launches its first standalone web feature based on the app’s feature, Cough Radar, delivering community-level coughing outbreak insights to the world—free, open, and powered by billions of sleep sessions
2025-06-10 13:30:00
Följ hosttrender direkt i din browser – var först med att upptäcka sjukdomsutbrott
Sleep Cycle lanserar sin första fristående webbfunktion och gör hostdata på samhällsnivå tillgänglig för hela världen – kostnadsfritt, öppet och baserat på tre miljarder sömnnätter
2025-05-26 09:45:00
Sleep Cycle Co-Authors New Study Uncovering Global Trends in Snooze Alarm Use
Sleep Cycle, the leading sleep technology company, today announced the publication of a new study aimed at unraveling the practice of the snooze alarm. The study, led by Dr. Rebecca Robbins, PhD, Sleep Scientist at Brigham and Women’s Hospital, and co-authored by Sleep Cycle shows the practice is common, with more than 50 percent of sleep sessions logged ending in a snooze alarm. While a few stu...
2025-05-26 09:45:00
Sleep Cycle presenterar ny studie om globala snooze-vanor
Sleep Cycle, det ledande företaget inom sömnteknologi, presenterar idag en ny studie som kartlägger den globala användningen av snooze-funktionen. Studien leddes av Dr. Rebecca Robbins, PhD och sömnforskare vid Brigham and Women’s Hospital, i samarbete med Sleep Cycle. Den visar att över hälften av alla registrerade sömnsessioner avslutas med ett snooze-alarm. Trots att vissa studier har...
2025-05-15 09:15:00
A Fresh Set of Sheets for Your App Experience
Sleep Cycle rolls out a refreshed brand and introduces the next chapter of its journey
2025-05-15 09:15:00
Samma app. Nya drömmar.
Sleep Cycle presenterar en ny visuell identitet och inleder ett nytt kapitel i varumärkets resa