2023-03-02 08:30:11

Brilliant Future AB ("Bolaget") bjöd in till rapportpresentation i samband med att Bolaget publicerar sin bokslutskommuniké för 2022 den 23 februari 2023. Rapportpresentationen hölls samma dag, den 23 februari klockan 17:00 hos Mangold Fondkommission, Nybrogatan 55 i Stockholm.

Presentationen gjordes av VD Ulrika Jonsson och CFO Mattias Palmaer. Efter presentationen var en frågestund. En inspelning av presentationen har nu gjorts tillgänglig och går att finna här: https://vimeo.com/803430321

För ytterligare information kontakta:
Ulrika Jonsson, vd, Brilliant Future
ulrika.jonsson@brilliantfuture.se / +46 (0) 73 - 408 27 05

Vid intresse av intervju, kontakta:
Alexandra Vass, presskontakt Brilliant Future
alexandra@aderstennorlin.com / +46 (0) 70 - 771 51 65

Rådgivare
Mangold Fondkommission AB är Bolagets Certified Adviser, telefon +46 8 503 01 550, e-post: ca@mangold.se, www.mangold.se

Följande dokument kan hämtas från beQuoted
PM-Inspelning-fran-presentation-av-Brilliant-Futures-bokslut.pdf

Om Brilliant Future