04:21:14 Europe / Stockholm

Kurs & Likviditet

Kursutveckling och likviditet under dagen för detta pressmeddelande

Kalender

2024-11-07 Kvartalsrapport 2024-Q3
2024-08-22 Kvartalsrapport 2024-Q2
2024-05-03 Kvartalsrapport 2024-Q1
2024-04-11 Ordinarie utdelning AMIDO 0.00 SEK
2024-04-10 Årsstämma 2024
2024-02-22 Bokslutskommuniké 2023
2023-11-23 Kvartalsrapport 2023-Q3
2023-08-24 Kvartalsrapport 2023-Q2
2023-05-30 Ordinarie utdelning AMIDO 0.00 SEK
2023-05-29 Årsstämma 2023
2023-05-03 Kvartalsrapport 2023-Q1
2023-02-16 Bokslutskommuniké 2022
2022-11-17 Kvartalsrapport 2022-Q3
2022-08-17 Kvartalsrapport 2022-Q2
2022-05-23 Ordinarie utdelning AMIDO 0.00 SEK
2022-05-20 Årsstämma 2022
2022-05-04 Kvartalsrapport 2022-Q1
2022-02-18 Bokslutskommuniké 2021
2021-11-05 Kvartalsrapport 2021-Q3
2021-10-01 Extra Bolagsstämma 2021
2021-08-12 Kvartalsrapport 2021-Q2
2021-05-06 Ordinarie utdelning AMIDO 0.00 SEK
2021-05-05 Kvartalsrapport 2021-Q1
2021-05-05 Årsstämma 2021
2021-02-26 Bokslutskommuniké 2020
2020-11-13 Kvartalsrapport 2020-Q3
2020-08-14 Kvartalsrapport 2020-Q2
2020-05-14 Kvartalsrapport 2020-Q1
2020-04-28 Ordinarie utdelning AMIDO 0.00 SEK
2020-04-27 Årsstämma 2020
2020-02-26 Bokslutskommuniké 2019

Beskrivning

LandSverige
ListaSpotlight
SektorInformationsteknik
IndustriProgramvara
Amido är verksamma inom teknikbranschen. Bolaget erbjuder en plattform för att administrera passersystem till framförallt fastighetsbolag och offentliga verksamheter i Sverige och Norden. Plattformen är integrerad med flera leverantörer för inmatning, vilket innebär att kunder endast behöver använda ett system för att hantera alla digitala taggar. Bolaget grundades 2008 och har sitt huvudkontor i Göteborg.
2024-02-26 08:50:00

Amido har lanserat en ny supportportal som ett led i bolagets kontinuerliga arbete med att förbättra tillgänglighet och kundservice. I den nya supportportalen kan kunder hitta svar på vanliga frågor, läsa artiklar om produktfunktioner och uppdateringar samt skicka in och följa upp på supportärenden.

- Förutom våra lösningar är den höga servicenivån en av de största anledningarna till att kunderna väljer oss. Då är det också vårt ansvar att ständigt förbättra och vidareutveckla kundservicen, och den nya supportportalen är en central del i det arbetet, säger Patrik Simson, vd Amido.

Amidos nya supportportal är utvecklad för att ge bolagets kunder så snabb och enkel hjälp som möjligt, oavsett om det handlar om administration, driftsättning eller felsökning.

- De fastighetsbolag, företag, regioner och kommuner som använder våra tjänster är beroende av att systemen fungerar och att det snabbt går att lösa eventuella problem som uppstår. Om de inte hittar lösningen själva i supportportalen så finns vår personal alltid tillgänglig för snabb hjälp.

Besök Amido supportportal (http://support.amido.se/support/home)

Förutom den nya supportportalen erbjuder Amido även kostnadsfri utbildning i Alliera, läs mer här: https://www.amido.se/support/utbildning