Onsdag 12 Mars | 12:09:18 Europe / Stockholm

Bifogade filer

Kalender

Est. tid*
2026-02-19 08:00 Bokslutskommuniké 2025
2025-11-20 08:00 Kvartalsrapport 2025-Q3
2025-08-21 08:00 Kvartalsrapport 2025-Q2
2025-05-22 08:00 Kvartalsrapport 2025-Q1
2025-02-20 - Bokslutskommuniké 2024
2024-12-16 - Extra Bolagsstämma 2024
2024-11-21 - Kvartalsrapport 2024-Q3
2024-08-22 - Kvartalsrapport 2024-Q2
2024-05-23 - Kvartalsrapport 2024-Q1
2024-05-17 - X-dag ordinarie utdelning BEYOND 0.00 SEK
2024-02-22 - Bokslutskommuniké 2023
2024-01-24 - Extra Bolagsstämma 2023
2023-11-23 - Kvartalsrapport 2023-Q3
2023-08-24 - Kvartalsrapport 2023-Q2
2023-06-22 - X-dag ordinarie utdelning BEYOND 0.00 SEK
2023-06-21 - Årsstämma
2023-05-25 - Kvartalsrapport 2023-Q1
2023-02-23 - Bokslutskommuniké 2022
2022-11-24 - Kvartalsrapport 2022-Q3
2022-08-25 - Kvartalsrapport 2022-Q2
2022-06-23 - X-dag ordinarie utdelning BEYOND 0.00 SEK
2022-06-22 - Årsstämma
2022-05-25 - Kvartalsrapport 2022-Q1
2022-04-28 - Extra Bolagsstämma 2022
2022-02-24 - Bokslutskommuniké 2021
2021-11-25 - Kvartalsrapport 2021-Q3
2021-08-26 - Kvartalsrapport 2021-Q2
2021-07-26 - Extra Bolagsstämma 2021
2021-06-23 - X-dag ordinarie utdelning BEYOND 0.00 SEK
2021-06-22 - Årsstämma
2021-05-27 - Kvartalsrapport 2021-Q1
2021-02-25 - Bokslutskommuniké 2020
2020-12-11 - Extra Bolagsstämma 2020
2020-11-19 - Kvartalsrapport 2020-Q3
2020-08-27 - Kvartalsrapport 2020-Q2
2020-06-29 - X-dag ordinarie utdelning BEYOND 0.00 SEK
2020-06-26 - Årsstämma
2020-05-19 - Kvartalsrapport 2020-Q1
2020-02-21 - Bokslutskommuniké 2019
2019-11-29 - Kvartalsrapport 2019-Q3
2019-08-30 - Kvartalsrapport 2019-Q2
2019-06-03 - Årsstämma
2019-05-29 - Kvartalsrapport 2019-Q1
2019-03-01 - X-dag ordinarie utdelning BEYOND 0.00 SEK

Beskrivning

LandSverige
ListaSpotlight
SektorSällanköp
IndustriGaming
Beyond Frames Entertainment är inriktade mot dataspelsindustrin och fokuserar på att skapa en plattform för spelutvecklare. Via flertalet spelstudios samlar bolaget tekniska utvecklare för att skapa och öka spelupplevelsen inom VR och AR. Genom förvärv och uppbyggnad av nya spelstudiors bidrar bolaget med marknadsföring, administration, nätverk samt möjligheten till relationsbyggande för plattformsägare. Huvudkontoret ligger i Stockholm.
2025-02-27 17:01:00

Cortopia, a wholly-owned subsidiary of Beyond Frames Entertainment, in collaboration with original series creators Free Lives and publisher Devolver Digital, today announced the upcoming release of GORN 2, the highly anticipated sequel to the VR smash hit GORN. GORN 2 is set to launch later this year on Meta Quest, SteamVR, and PSVR2.

Building upon the success of its predecessor, GORN 2 introduces an array of new features. With an improved physics-driven combat system, an expanded arsenal of over 35 devastating weapons, new arenas, traps, and enemy types, the game delivers a next-level VR brawler that retains the signature humor and intensity of the franchise. GORN 2 will also introduce an all-new setting where players battle through heavenly realms against powerful bosses and endless waves of foes.

"We're incredibly excited to bring GORN 2 to the next generation of VR gaming," said Ace St. Germain, CEO of Beyond Frames Entertainment. "With the success of the original GORN, we see tremendous opportunity to deliver an even more action-packed and hilarious sequel for both returning and new fans."

Beyond Frames anticipates revenues from the sales of GORN 2 after the publisher's recoupment period, which is currently forecasted during late Q4 2025.