Lördag 26 Oktober | 01:56:31 Europe / Stockholm

2024-01-02 08:58:40

Freetrailer Group A/S opnåede 272.441 udlejninger i perioden oktober til december, hvilket svarer til en stigning på 34,6%, sammenlignet med den samme periode sidste år. Med 4.530 udlejningsprodukter på 1.118 lokationer, går Freetrailer stærkt ind i 2024.

Den deleøkonomiske tjeneste Freetrailer Group A/S har i de seneste 12 måneder oplevet en vækst fra 3.067 til 4.530 udlejningsprodukter, en stigning på mere end 47%. Denne betydelige vækst i antallet af nye partnere, lokationer og udlejningsprodukter har været en væsentlig faktor for de flotte udlejningstal i Q2.

115 nye trailere i ordre

Freetrailer har indgået aftaler på 115 trailere med levering i Q3. Dermed formår Freetrailer at indfri selskabets ambitiøse mål om mere end 4.600 udlejningsprodukter i markedet inden 30. juni 2024.

Freetrailer ser ind i 2024 med stor optimisme

"Lanceringen af MobilePay, en forbedret brugeroplevelse samt kontinuerlig vækst i antallet af udlejningsprodukter har været nøglefaktorer for Freetrailers vækst i første halvdel af regnskabsåret 2023/24, hvor vi samlet set opnåede 590.836 udlejninger. Vi har udarbejdet en ambitiøs plan for videreudviklingen af vores bookingplatform i 2024, som vil optimere vores service for både partnere og kunder. På den baggrund ser vi ind i 2024 med stor optimisme", udtaler Nicolai Frisch Erichsen, Group CEO i Freetrailer.