Fredag 25 April | 14:35:46 Europe / Stockholm

Kalender

Est. tid*
2026-09-28 N/A Årsstämma
2026-06-15 N/A Bokslutskommuniké 2026
2026-03-16 08:50 Kvartalsrapport 2026-Q3
2025-12-15 08:50 Kvartalsrapport 2026-Q2
2025-09-29 N/A Årsstämma
2025-09-15 08:50 Kvartalsrapport 2026-Q1
2025-06-16 N/A Bokslutskommuniké 2025
2025-03-14 - Kvartalsrapport 2025-Q3
2025-01-31 - Extra Bolagsstämma 2026
2024-12-16 - Kvartalsrapport 2025-Q2
2024-11-28 - Split MYBEAT 15:1
2024-09-30 - X-dag ordinarie utdelning MYBEAT 0.00 SEK
2024-09-28 - Årsstämma
2024-09-16 - Kvartalsrapport 2025-Q1
2024-08-08 - Extra Bolagsstämma 2025
2024-06-28 - Bokslutskommuniké 2024
2024-03-15 - Kvartalsrapport 2024-Q3
2024-02-02 - Extra Bolagsstämma 2024
2023-12-15 - Kvartalsrapport 2024-Q2
2023-12-10 - Kvartalsrapport 2024-Q2
2023-09-29 - X-dag ordinarie utdelning MYBEAT 0.00 SEK
2023-09-16 - Kvartalsrapport 2024-Q1
2023-06-14 - Bokslutskommuniké 2023
2023-06-05 - Bokslutskommuniké 2023
2023-05-02 - Extra Bolagsstämma 2023
2023-03-15 - Kvartalsrapport 2023-Q3
2022-12-15 - Kvartalsrapport 2023-Q2
2022-09-15 - Kvartalsrapport 2023-Q1

Beskrivning

LandSverige
ListaSpotlight
SektorTelekom & Media
IndustriTelekommunikation och -tjänster
My Beat är verksamt inom telekommunikation. Bolaget verkar som en virtuell mobiloperatör. Bolaget erbjuder mobila tjänster för telekommunikation i form av mobiltelefoni och mobil datatrafik från en annan operatörs nät. Kunderna består av både privatpersoner samt små- och medelstora företagskunder runtom marknaderna i Norden. Bolaget grundades 2014.
2025-01-08 08:19:05

Helsingborg, 8 januari 2025 - Den svenska mobiloperatören och elleverantören My Beat höjer sitt tillväxtmål för räkenskapsåret 2024-05-01 - 2025-04-20 till 120 %. Efter en omsättning på 11,3 miljoner SEK under 2023-05-01 - 2024-04-30, siktar My Beat nu på att överstiga 25,5 miljoner SEK innan slutet av april 2025. Denna uppjustering beror på stark tillväxt inom B2C-marknaden och en framtida satsning på B2B som förväntas bidra till ytterligare tillväxt under 2025.

Med lanseringen av en ny B2B-strategi tar My Beat ett stort steg framåt för att utnyttja synergier mellan sina B2C- och B2B-segment. Detta markerar starten på en offensiv expansionsfas där företaget planerar att stärka sin marknadsposition med skalbara lösningar och långsiktiga tillväxtambitioner.

Stärkt affärsmodell med återkommande intäkter
En betydande del av My Beats framgång kommer från en uppdaterad affärsmodell. Tidigare erbjöd företaget endast löpande abonnemang utan bindningstid. Idag väljer hela 95 % av kunderna avtal med bindningstid på 24 månader eller mer. Detta skapar ökad förutsägbarhet och stabilitet i företagets intäktsflöden.

Inbjudan till webbinar: Måndag 13 januari kl. 11:00
My Beat bjuder in investerare, partners och andra intresserade till ett webbinar där företagets tillväxtplaner och affärsmodell presenteras. Webbinaret ger investerare möjlighet att lära sig mer om hur My Beat positionerar sig för framtida tillväxt och framgång.

Anmälan till webbinaret: https://mybeat.se/investor-relations/