Fredag 25 April | 15:05:28 Europe / Stockholm

Kalender

Est. tid*
2026-09-28 N/A Årsstämma
2026-06-15 N/A Bokslutskommuniké 2026
2026-03-16 08:50 Kvartalsrapport 2026-Q3
2025-12-15 08:50 Kvartalsrapport 2026-Q2
2025-09-29 N/A Årsstämma
2025-09-15 08:50 Kvartalsrapport 2026-Q1
2025-06-16 N/A Bokslutskommuniké 2025
2025-03-14 - Kvartalsrapport 2025-Q3
2025-01-31 - Extra Bolagsstämma 2026
2024-12-16 - Kvartalsrapport 2025-Q2
2024-11-28 - Split MYBEAT 15:1
2024-09-30 - X-dag ordinarie utdelning MYBEAT 0.00 SEK
2024-09-28 - Årsstämma
2024-09-16 - Kvartalsrapport 2025-Q1
2024-08-08 - Extra Bolagsstämma 2025
2024-06-28 - Bokslutskommuniké 2024
2024-03-15 - Kvartalsrapport 2024-Q3
2024-02-02 - Extra Bolagsstämma 2024
2023-12-15 - Kvartalsrapport 2024-Q2
2023-12-10 - Kvartalsrapport 2024-Q2
2023-09-29 - X-dag ordinarie utdelning MYBEAT 0.00 SEK
2023-09-16 - Kvartalsrapport 2024-Q1
2023-06-14 - Bokslutskommuniké 2023
2023-06-05 - Bokslutskommuniké 2023
2023-05-02 - Extra Bolagsstämma 2023
2023-03-15 - Kvartalsrapport 2023-Q3
2022-12-15 - Kvartalsrapport 2023-Q2
2022-09-15 - Kvartalsrapport 2023-Q1

Beskrivning

LandSverige
ListaSpotlight
SektorTelekom & Media
IndustriTelekommunikation och -tjänster
My Beat är verksamt inom telekommunikation. Bolaget verkar som en virtuell mobiloperatör. Bolaget erbjuder mobila tjänster för telekommunikation i form av mobiltelefoni och mobil datatrafik från en annan operatörs nät. Kunderna består av både privatpersoner samt små- och medelstora företagskunder runtom marknaderna i Norden. Bolaget grundades 2014.
2025-02-10 08:32:30

MyBeat AB har i januari satt ett nytt historiskt försäljningsrekord, vilket bekräftar bolagets strategiska satsning på att utveckla sin försäljningsorganisation. Rekordet ligger i linje med de mål som tidigare kommunicerats i PM:t den 10 januari 2025, med målet om en 202% omsättningstillväxt för bokslutsåret 2025.

Rekordsiffror och tillväxt

Under januari ökade antalet tecknade tjänster med 71 % jämfört med försäljningen i december, vilket innebär att det tidigare försäljningsrekordet överträffades med 38,9 %. Dessa siffror tyder på att de intensifierade försäljningsinsatserna börjar ge effekt.

Internutbildningar och ökad produktion

En stor del av ökningen kan tillskrivas de interna utbildningarna inom kommunikation och försäljning, vilka har bidragit till en mer effektiv kommunikation. Den ökade produktionen, särskilt inom B2B, har även stärkt MyBeats förmåga att möta den växande efterfrågan.

Framtidsutsikter

MyBeat förväntar sig att de intensifierade försäljningsinsatserna kommer att fortsätta ge positiva resultat under de kommande månaderna. Bolaget är övertygat om att denna utveckling ytterligare kommer att stärka marknadspositionen och My Beat fortsätter att stärka sin försäljningskapacitet

- Resultatet visar att satsningarna på att förbättra interna processer och medarbetarnas kompetens ger utdelning. Vi ser nu hur en utvecklad försäljningsorganisation bidrar till en ökad försäljningskapacitet, säger Erik Vennerlund, försäljningschef på MyBeat.

- Insatserna vid integreringen av B2B-segmentet ger också positiva resultat. Vi har noterat en ökning i efterfrågan och intresse, vilket tyder på att initiativen för att stärka vårt B2B-erbjudande har effekt. Jag är övertygad om att vi har goda möjligheter att fortsätta växa inom detta segment, säger Bejron Zenelov, ansvarig för MyBeats B2B-segment.

Om MyBeat AB

MyBeat är en oberoende svensk mobiloperatör och elleverantör som erbjuder mobiltelefoni, mobilt bredband och el till konkurrenskraftiga priser. Med ett starkt fokus på kundservice är MyBeat dedikerat att ge kunderna en bra upplevelse, med tillgänglig kundsupport via telefon och e-post.

För mer information, vänligen kontakta:

Olav Kalve, VD

E-post: Olav.Kalve@advisum.no

Telefon: +47 906 92 993