Söndag 22 December | 09:24:16 Europe / Stockholm

Bifogade filer

Kalender

Tid*
2024-11-30 - Kvartalsrapport 2024-Q3
2024-08-21 - Kvartalsrapport 2024-Q2
2024-07-26 - 15-6 2024
2024-07-01 - X-dag ordinarie utdelning STREAM 0.00 SEK
2024-06-30 - Årsstämma
2024-05-31 - Kvartalsrapport 2024-Q1
2024-02-26 - Bokslutskommuniké 2023
2023-11-30 - Kvartalsrapport 2023-Q3
2023-11-06 - Extra Bolagsstämma 2023
2023-08-21 - Kvartalsrapport 2023-Q2
2023-07-31 - X-dag ordinarie utdelning STREAM 0.00 SEK
2023-06-30 - Årsstämma
2023-04-28 - Kvartalsrapport 2023-Q1
2023-01-11 - Bokslutskommuniké 2022
2022-11-07 - Kvartalsrapport 2022-Q3
2022-08-17 - Extra Bolagsstämma 2022
2022-08-17 - Kvartalsrapport 2022-Q2
2022-05-23 - X-dag ordinarie utdelning STREAM 0.00 SEK
2022-05-20 - Årsstämma
2022-04-28 - Kvartalsrapport 2022-Q1
2022-02-25 - Bokslutskommuniké 2021
2021-12-15 - Extra Bolagsstämma 2021
2021-10-28 - Kvartalsrapport 2021-Q3
2021-08-31 - Kvartalsrapport 2021-Q2
2021-05-21 - X-dag ordinarie utdelning STREAM 0.00 SEK
2021-05-20 - Årsstämma
2021-04-28 - Kvartalsrapport 2021-Q1
2021-02-25 - Bokslutskommuniké 2020

Beskrivning

LandSverige
ListaSpotlight
SektorTelekom & Media
IndustriMedia
Streamify är verksamt inom IT- branschen. Bolaget har utvecklat en digital SaaS-plattform som kombinerar livestreaming och E-commerce i samma plattform. Tjänsterna används för att livestreama konserter och större evenemang. Bolaget innehar flera samarbetspartners inom sport- och musikbranschen. Störst verksamhet återfinns runtom den nordiska hemmamarknaden. Huvudkontoret ligger i Östersund.
2024-01-24 10:05:00

Streamify AB (nedan kallat "Streamify" eller "Bolaget) har framgångsrikt fullbordat integrationen med Geins e-handelsplattform, vilket möjliggör att Bolagets kunder nu enkelt kan ansluta sig till Geins webbshop och inkludera produkter i sina liveshopping-evenemang.

I mitten av 2023 tillkännagavs samarbetet mellan Geins och Streamify (https://www.streamify.io/nyhet/geins-och-streamify-ska-samverka-for-att-gora-e-handeln-mer-personlig/) med målet att förbättra personaliseringen av e-handeln. Den nya integrationen möjliggör för varumärken som önskar sömlöst samarbete med Geins att fortsätta sin liveshopping-verksamhet. Det förenklar skapandet av en kontinuerligt pågående kanal med interaktiva och personliga sändningar, vilka erbjuder köpmöjligheter. Johan Klikou, VD för Streamify, delar med sig av mer information:

För oss representerar detta ett ytterligare framsteg i effektiviseringen av vår försäljning och förenklingen av onboardingen av nya kunder. Samarbetet skalar upp vår försäljningskapacitet och sparar tid för både oss och våra kunder. Vi når ut till fler varumärken och kan hantera ett stort inflöde av nya kunder på ett enklare sätt.

Integrationen med Geins (https://www.geins.io/) produktkatalog liknar den som Streamify har för plattformar som Shopify, Google Merchant och WooCommerce. Dessutom har Geins skapat en integration som möjliggör enkel inkludering av Streamifys liveshopping-spelare i webbshoppen. Christofer Lundstedt, CTO för Streamify, kommenterar:

Tillsammans täcker vi alla aspekter som krävs för att integrera systemen. En färdig integration sänker tröskeln för kunder att genomföra liveshopping, och de behöver ägna betydligt mindre tid åt de tekniska detaljerna för att komma igång med sin satsning.