Bifogade filer
Beskrivning
Land | Sverige |
---|---|
Lista | Spotlight |
Sektor | Telekom & Media |
Industri | Media |
Streamify AB (nedan kallat "Streamify" eller "Bolaget) har framgångsrikt fullbordat integrationen med Geins e-handelsplattform, vilket möjliggör att Bolagets kunder nu enkelt kan ansluta sig till Geins webbshop och inkludera produkter i sina liveshopping-evenemang.
I mitten av 2023 tillkännagavs samarbetet mellan Geins och Streamify (https://www.streamify.io/nyhet/geins-och-streamify-ska-samverka-for-att-gora-e-handeln-mer-personlig/) med målet att förbättra personaliseringen av e-handeln. Den nya integrationen möjliggör för varumärken som önskar sömlöst samarbete med Geins att fortsätta sin liveshopping-verksamhet. Det förenklar skapandet av en kontinuerligt pågående kanal med interaktiva och personliga sändningar, vilka erbjuder köpmöjligheter. Johan Klikou, VD för Streamify, delar med sig av mer information:
För oss representerar detta ett ytterligare framsteg i effektiviseringen av vår försäljning och förenklingen av onboardingen av nya kunder. Samarbetet skalar upp vår försäljningskapacitet och sparar tid för både oss och våra kunder. Vi når ut till fler varumärken och kan hantera ett stort inflöde av nya kunder på ett enklare sätt.
Integrationen med Geins (https://www.geins.io/) produktkatalog liknar den som Streamify har för plattformar som Shopify, Google Merchant och WooCommerce. Dessutom har Geins skapat en integration som möjliggör enkel inkludering av Streamifys liveshopping-spelare i webbshoppen. Christofer Lundstedt, CTO för Streamify, kommenterar:
Tillsammans täcker vi alla aspekter som krävs för att integrera systemen. En färdig integration sänker tröskeln för kunder att genomföra liveshopping, och de behöver ägna betydligt mindre tid åt de tekniska detaljerna för att komma igång med sin satsning.