Tisdag 26 November | 06:44:18 Europe / Stockholm

Bifogade filer

Prenumeration

Kalender

Tid*
2025-06-19 16:00 Bokslutskommuniké 2025
2025-03-20 14:00 Kvartalsrapport 2025-Q3
2024-12-20 14:00 Kvartalsrapport 2025-Q2
2024-10-03 - X-dag ordinarie utdelning TRML 0.00 SEK
2024-10-02 - Årsstämma
2024-09-20 - Kvartalsrapport 2025-Q1
2024-06-20 - Bokslutskommuniké 2024
2024-03-21 - Kvartalsrapport 2024-Q3
2023-12-21 - Kvartalsrapport 2024-Q2
2023-10-05 - X-dag ordinarie utdelning TRML 0.00 SEK
2023-10-04 - Årsstämma
2023-09-21 - Kvartalsrapport 2024-Q1
2023-06-22 - Bokslutskommuniké 2023
2023-03-21 - Kvartalsrapport 2023-Q3
2022-12-20 - Kvartalsrapport 2023-Q2
2022-10-06 - Årsstämma
2022-10-05 - X-dag ordinarie utdelning TRML 0.00 SEK
2022-09-20 - Kvartalsrapport 2023-Q1
2022-06-22 - Bokslutskommuniké 2022
2022-03-21 - Kvartalsrapport 2022-Q3
2021-12-20 - Kvartalsrapport 2022-Q2
2021-10-05 - X-dag ordinarie utdelning TRML 0.00 SEK
2021-10-04 - Årsstämma
2021-09-20 - Kvartalsrapport 2022-Q1
2021-06-28 - Bokslutskommuniké 2021

Beskrivning

LandSverige
ListaNordic SME Sweden
SektorSällanköp
IndustriResor & Fritid
Trainimal tillhandahåller individanpassad träning och kostrådgivning digitalt via en egenutvecklad plattform. Bolaget erbjuder abonnemangsbetalda lösningar för fysisk träning och kostrådgivning online under varumärken som MammaFitness. Utöver erbjuder bolaget kosttillskott som säljs under egna varumärket Olga Rönnbergs. Kunderna består huvudsakligen av privata aktörer på den svenska marknaden.
2021-06-18 11:00:00
Trainimal AB utökar sitt tjänsteutbud genom MammaFitness med nya abonnemang för att nå målgruppen nyblivna mammor i ett tidigare skede av deras tillvaro som nybliven förälder. Lanseringen stöds av en första kostnadsfri version av MammaFitness mobilapplikation, ett viktigt steg för att attrahera nya medlemmar och låta potentiella kunder lära känna MammaFitness koncept.

”I samband med initiativet att nå ut till fler mammor i ett tidigare skede av deras föräldraskap lanserar vi en första kostnadsfri version av vår tjänst genom MammaFitness mobilapplikation. Det blir väldigt spännande att se resultatet av att en stor grupp nya mammor kommer ha möjlighet att bekanta sig med vår tjänst kostnadsfritt under två veckor. Därefter ser vi stor potential att fortsätta stödja dem med sin träning och konvertera dem till fullt betalade medlemmar”, fortsätter Trainimals VD Mikael Pérez.       

Den genomsnittliga medlemmen kommer idag till MammaFitness cirka 14 månader efter förlossning. Varje nybliven mamma är unik, och behöver hitta sitt eget tempo i hur de tar sig an sin nya tillvaro och kropp. För MammaFitness är det viktigt att lyfta de stora hälsofördelar som finns i att ta hand om sig själv och sin kropp så tidigt som möjligt efter en förlossning. MammaFitness lanserar nu tjänsten ”Magträning för nyblivna mammor” för att nå nyblivna mammor från 6 veckor efter förlossning och erbjuda dem stöd med att ta sig an sin träning.

”Vi fortsätter att göra vårt tjänsteutbud rikare och lanserar flera initiativ för att bygga MammaFitness varumärkeskännedom starkare och nå nya segment inom vår större målgrupp mammor. Nyblivna mammor är ett segment med stora hälsofördelar av att tidigt efter en graviditet aktivt ta stöd med träning och där vi har stor potential att växa och attrahera nya medlemmar”, säger Trainimals VD Mikael Pérez.     

Från och med juli kommer MammaFitness erbjudande ”Magträning för nyblivna mammor” i samarbete med BabyBag att årligen kommuniceras till 80 000 nyblivna mammor genom barnmorskor på förlossningsavdelningar och barnavårdscentraler. Det är en starkt förtroendebyggande kanal som varje år innebär en räckvidd till 75% av Sveriges nyblivna mammor.

Vid frågor, vänligen kontakta:

Mikael Pérez, VD

Tel: +46 70 545 45 78

E-post: mikael.perez@trainimal.com