Kurs & Likviditet

Kursutveckling och likviditet under dagen för detta pressmeddelande

Beskrivning

LandDanmark
ListaMid Cap Copenhagen
SektorFastigheter
IndustriProjektering
HusCompagniet är verksamma inom fastighetsbranschen. Bolaget är en tillverkare och leverantör av småhus och villor som huvudsakligen hyrs ut eller vidaresäljs. Bolaget erbjuder både standardiserade lösningar och mer kundanpassade alternativ. Utöver huvudverksamheten erbjuds support och tekniskt underhåll utfört i samarbete med bolagets underleverantörer. Störst andel av fastighetsinvesteringarna återfinns inom den nordiska marknaden.
2020-11-20 17:51:10

20.11.2020 17:51:08 CET | HusCompagniet A/S | Managers' Transactions

Company announcement 11/2020

Reporting of transactions made by persons discharging managerial responsibilities and persons closely associated with them in HusCompagniet's shares

Pursuant to the Market Abuse Regulation article 19, HusCompagniet A/S, CVR no. 36972963 ("HusCompagniet" or the “Company”), shall hereby notify receipt of information of the following transactions made by persons discharging managerial responsibilities in HusCompagniet and persons closely associated with them in HusCompagniet's shares and other financial instruments linked thereto.

See attached pdf for transactions.