2022-11-10 17:30:07

10.11.2022 17:30:03 CET | Hydract A/S | Ledende medarbejderes transaktioner

Morten Lindberg

Selskabsmeddelelse nr. 22

Hydract A/S har i forbindelse med beslutningen om at gennemføre udbuddet af nye aktier i tilknytning til den rettede emission anmeldt den 9. november 2022 på Nasdaq First North Growth Market Copenhagen modtaget nedenstående indberetninger i henhold til markedsmisbrugsforordningens artikel 19 (forordning (EU) nr. 596/2014) fra medlemmer af selskabets ledelse:

Nærmere oplysninger om personen med ledelsesansvar/personen med nær tilknytning til denne:
Navn: Morten Lindberg

Årsag til indberetningen:
Stilling/titel: CFO
Første indberetning/ændring: Ændring

Nærmere oplysninger om udstederen, deltageren på markedet for emissionskvoter, auktionsplatformen, auktionsholderen eller den auktionstilsynsførende:
Navn: Hydract A/S, CVR-nr. 31873037
LEI-kode: 984500O3A39C593DIT76

Nærmere oplysninger om transaktionen/transaktionerne: gentages for i) hver type instrument, ii) hver type transaktion, iii) hver dato og iv) hvert sted, hvor der er udført transaktioner:
Beskrivelse af det finansielle instrument, instrumenttypen: Tegning af aktier ved rettet emission
Identifikationskode ISIN DK0061531944
Transaktionens art: Tegning af aktier
Pris(er): DKK 249.995,20
Mængde(r): 48.076 stk.

Aggregerede oplysninger:
- Aggregeret mængde: 48.076
- Aggregeret pris: 249.995,20
Dato for transaktionen: 8. november 2022
Sted for transaktionen: Nasdaq First North Growth Market Copenhagen

Om Hydract A/S

Hydracts mission er at udvikle ventiler og andre produkter og services, som bidrager markant til den grønne omstilling i procesindustrier, hvor der stilles krav til hygiejnisk produktion, og som samtidig skaber betydelige konkurrencefordele for Hydracts kunder. Hydract vil udbrede Hydract-teknologien globalt, drevet af kundernes behov for løsninger der forbedrer deres time-to-market, produktspild, klimaaftryk, energiomkostninger og fødevaresikkerhed.

Se mere på vores hjemmeside Hydract.com

Vedhæftninger