Fredag 1 November | 05:25:51 Europe / Stockholm

Kurs & Likviditet

Kursutveckling och likviditet under dagen för detta pressmeddelande

Kalender

Tid*
2024-11-01 - Extra Bolagsstämma 2024
2024-08-28 - Kvartalsrapport 2024-Q2
2024-04-04 - X-dag ordinarie utdelning AIX 0.00 NOK
2024-04-03 - Årsstämma
2024-03-20 - Bokslutskommuniké 2023
2023-08-30 - Kvartalsrapport 2023-Q2
2023-03-31 - X-dag ordinarie utdelning AIX 0.00 NOK
2023-03-30 - Årsstämma
2023-03-21 - Bokslutskommuniké 2022
2023-03-08 - Split AIX 8:1
2023-02-27 - Extra Bolagsstämma 2023
2022-11-10 - Extra Bolagsstämma 2022
2022-08-30 - Kvartalsrapport 2022-Q2
2022-04-08 - X-dag ordinarie utdelning AIX 0.00 NOK
2022-04-07 - Årsstämma
2022-03-29 - Bokslutskommuniké 2021
2021-05-05 - X-dag ordinarie utdelning AIX 0.00 NOK
2021-05-04 - Årsstämma
2021-04-20 - Bokslutskommuniké 2020
2020-09-29 - Extra Bolagsstämma 2020

Beskrivning

LandNorge
ListaEuronext Growth Oslo
SektorInformationsteknik
IndustriProgramvara
Ayfie International är verksamma inom teknikbranschen. Bolaget är specialiserade inom utveckling av big data. Programvaran är egenutvecklad och används huvudsakligen för analys och uppföljning. Kunderna består av företagskunder verksamma i ett flertal olika sektorer. Utöver huvudverksamheten erbjuds även diverse mervärdestjänster. Störst verksamhet återfinns inom den nordiska marknaden.
2024-05-14 15:51:53
Oslo, 14 mai 2024: Ayfie Group AS (Ayfie, OSE: AYFIE) er stolte av å annonsere
at vi nå har integrert ChatGPT-4o, den nyeste og mest avanserte AI-modellen fra
OpenAI, i vår Retrieval-Augmented Generation-løsning (RAG).

-Tidligere modeller vært gode på å finne informasjon i norsk tekst, men evnen
til å skrive norsk har ikke alltid vært like imponerende. Med GPT-4o ser vi en
betydelig forbedring i kvaliteten på norsk språk, samtidig som prisen går ned og
hastigheten opp. Dette er veldig gode nyheter, sier CEO Herman Sjøberg i Ayfie.

Integrasjonen av ChatGPT-4o i Ayfies plattform forbedrer kundens evne til å søke
og hente relevant informasjon enda raskere og mer nøyaktig. Dette gir brukerne
bedre innsikt og effektivitet i deres arbeidsprosesser, noe som gjør Ayfies
løsning til en enda mer verdifull ressurs.

Ayfie leverer flere AI-produkter til sine kunder. Det ene er en fullverdig
søkemotor, med tillagt kunstig intelligens. Den kunstige intelligensen fungerer
på den måten at man stiller et spørsmål til Ayfie, som fungerer som en personlig
assistent. Siden Ayfie har lest og forstått alle dokumenter og e-poster du har
tilgang til gir den ved bruk at AI et lynraskt og korrekt svar. Ayfies produkt
«Personal Assistant» gjør også at kunder på en trygg og sikker måte kan benytte
seg av kunstig intelligens (AI), i tråd med strenge GDPR-regler.

Ayfie vil satse tungt på AI i fremtiden.

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt: Olav Gram Degnes, CFO: tlf: +47
906 25 168, e-post: olav.degnes@ayfie.com