Kurs
-0,90%
Kurs
-0,90%
Open
99,80
High
102,20
Low
96,60
Close
98,90
Kursutveckling under dagen för detta pressmeddelande
(NOK).
Likviditet
15,1 MNOK
Likviditet
15,1 MNOK
Rel. mcap
0,32%
Antal aktier
153 819
Likviditet under dagen för detta pressmeddelande
Kalender
Tid* | ||
2025-10-30 | 07:00 | Kvartalsrapport 2025-Q3 |
2025-08-21 | 07:00 | Kvartalsrapport 2025-Q2 |
2025-04-30 | 07:00 | Kvartalsrapport 2025-Q1 |
2025-04-23 | N/A | Årsstämma |
2025-02-14 | 10:00 | Bokslutskommuniké 2024 |
2024-11-05 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 3.29502 |
2024-10-30 | - | Kvartalsrapport 2024-Q3 |
2024-08-28 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 3.17067 |
2024-08-23 | - | Kvartalsrapport 2024-Q2 |
2024-05-13 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 3.802995 |
2024-05-07 | - | Kvartalsrapport 2024-Q1 |
2024-04-23 | - | Årsstämma |
2024-02-21 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 3.701355 |
2024-02-16 | - | Bokslutskommuniké 2023 |
2023-11-03 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 2.79535 |
2023-10-31 | - | Kvartalsrapport 2023-Q3 |
2023-08-29 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 2.66314 |
2023-08-24 | - | Kvartalsrapport 2023-Q2 |
2023-05-10 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 4.27244 |
2023-05-05 | - | Kvartalsrapport 2023-Q1 |
2023-04-25 | - | Årsstämma |
2023-02-21 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 3.07047 |
2023-02-16 | - | Bokslutskommuniké 2022 |
2022-11-08 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 3.18495 |
2022-11-03 | - | Kvartalsrapport 2022-Q3 |
2022-08-31 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 2.227 |
2022-08-26 | - | Kvartalsrapport 2022-Q2 |
2022-05-16 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 1.738 |
2022-05-11 | - | Kvartalsrapport 2022-Q1 |
2022-04-29 | - | Årsstämma |
2022-02-23 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 0.891 |
2022-02-18 | - | Bokslutskommuniké 2021 |
2021-10-28 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 0.376 |
2021-10-26 | - | Kvartalsrapport 2021-Q3 |
2021-08-30 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 0.397 |
2021-08-25 | - | Kvartalsrapport 2021-Q2 |
2021-04-29 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 0.249 |
2021-04-27 | - | Kvartalsrapport 2021-Q1 |
2021-04-26 | - | Årsstämma |
2021-02-23 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 0.254 |
2021-02-19 | - | Bokslutskommuniké 2020 |
2020-11-20 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 0.271 |
2020-11-18 | - | Kvartalsrapport 2020-Q3 |
2020-08-21 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 0.265 |
2020-08-19 | - | Kvartalsrapport 2020-Q2 |
2020-05-29 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 0.297 |
2020-05-27 | - | Kvartalsrapport 2020-Q1 |
2020-04-27 | - | Årsstämma |
2020-02-27 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 0.094 |
2020-02-25 | - | Bokslutskommuniké 2019 |
2019-11-13 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 0.091 |
2019-11-08 | - | Kvartalsrapport 2019-Q3 |
2019-08-29 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 0.09 |
2019-08-26 | - | Kvartalsrapport 2019-Q2 |
2019-06-03 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 0.261 |
2019-05-29 | - | Kvartalsrapport 2019-Q1 |
2019-04-05 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 0.298 |
Beskrivning
Land | Norge |
---|---|
Lista | OB Match |
Sektor | Tjänster |
Industri | Shipping & Offshore |
2024-08-15 07:30:00
Oslo, 15 August 2024: In connection with the release of financial results for
the second quarter of 2024, Klaveness Combination Carriers ASA ("KCC") will hold
a webcast presentation at 09:00 CEST on Friday 23 August.
To follow the webcast live go to www.combinationcarriers.com/investor-relations
or copy and paste the following link to your browser:
https://www.combinationcarriers.com/kcc-q2-2024-financial-results
Questions for the Q&A session can be submitted in writing through the webcast
solution during the presentation.
About Klaveness Combination Carriers ASA:
KCC is the world leader in combination carriers, owning and operating eight CABU
and eight CLEANBU combination carriers with three CABU vessels under
construction for delivery in 2026. KCC's combination carriers are built for
transportation of both wet and dry bulk cargoes, being operated in trades where
the vessels efficiently combine dry and wet cargoes with minimum ballast.
Through their high utilization and efficiency, the vessels emit up to 40% less
CO2 per transported ton compared to standard tanker and dry bulk vessels in
current and targeted combination trading patterns.