Kurs
0,00%
Kurs
0,00%
Open
64,20
High
65,80
Low
64,00
Close
64,00
Kursutveckling under dagen för detta pressmeddelande
(NOK).
Likviditet
0,74 MNOK
Likviditet
0,74 MNOK
Rel. mcap
0,02%
Antal aktier
11 507
Likviditet under dagen för detta pressmeddelande
Kalender
Est. tid* | ||
2025-10-30 | 07:00 | Kvartalsrapport 2025-Q3 |
2025-08-21 | 07:00 | Kvartalsrapport 2025-Q2 |
2025-05-13 | N/A | X-dag kvartalsutdelning KCC 0.3596 |
2025-05-08 | - | Kvartalsrapport 2025-Q1 |
2025-04-23 | - | Årsstämma |
2025-02-19 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 1.12748 |
2025-02-14 | - | Bokslutskommuniké 2024 |
2024-11-05 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 3.29502 |
2024-10-30 | - | Kvartalsrapport 2024-Q3 |
2024-08-28 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 3.17067 |
2024-08-23 | - | Kvartalsrapport 2024-Q2 |
2024-05-13 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 3.802995 |
2024-05-07 | - | Kvartalsrapport 2024-Q1 |
2024-04-23 | - | Årsstämma |
2024-02-21 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 3.701355 |
2024-02-16 | - | Bokslutskommuniké 2023 |
2023-11-03 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 2.79535 |
2023-10-31 | - | Kvartalsrapport 2023-Q3 |
2023-08-29 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 2.66314 |
2023-08-24 | - | Kvartalsrapport 2023-Q2 |
2023-05-10 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 4.27244 |
2023-05-05 | - | Kvartalsrapport 2023-Q1 |
2023-04-25 | - | Årsstämma |
2023-02-21 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 3.07047 |
2023-02-16 | - | Bokslutskommuniké 2022 |
2022-11-08 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 3.18495 |
2022-11-03 | - | Kvartalsrapport 2022-Q3 |
2022-08-31 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 2.227 |
2022-08-26 | - | Kvartalsrapport 2022-Q2 |
2022-05-16 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 1.738 |
2022-05-11 | - | Kvartalsrapport 2022-Q1 |
2022-04-29 | - | Årsstämma |
2022-02-23 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 0.891 |
2022-02-18 | - | Bokslutskommuniké 2021 |
2021-10-28 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 0.376 |
2021-10-26 | - | Kvartalsrapport 2021-Q3 |
2021-08-30 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 0.397 |
2021-08-25 | - | Kvartalsrapport 2021-Q2 |
2021-04-29 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 0.249 |
2021-04-27 | - | Kvartalsrapport 2021-Q1 |
2021-04-26 | - | Årsstämma |
2021-02-23 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 0.254 |
2021-02-19 | - | Bokslutskommuniké 2020 |
2020-11-20 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 0.271 |
2020-11-18 | - | Kvartalsrapport 2020-Q3 |
2020-08-21 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 0.265 |
2020-08-19 | - | Kvartalsrapport 2020-Q2 |
2020-05-29 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 0.297 |
2020-05-27 | - | Kvartalsrapport 2020-Q1 |
2020-04-27 | - | Årsstämma |
2020-02-27 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 0.094 |
2020-02-25 | - | Bokslutskommuniké 2019 |
2019-11-13 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 0.091 |
2019-11-08 | - | Kvartalsrapport 2019-Q3 |
2019-08-29 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 0.09 |
2019-08-26 | - | Kvartalsrapport 2019-Q2 |
2019-06-03 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 0.261 |
2019-05-29 | - | Kvartalsrapport 2019-Q1 |
2019-04-05 | - | X-dag kvartalsutdelning KCC 0.298 |
Beskrivning
Land | Norge |
---|---|
Lista | Oslo Bors |
Sektor | Tjänster |
Industri | Shipping & Offshore |
2022-10-27 09:24:26
Oslo, 27 October 2022: In connection with the release of financial results for
the third quarter of 2022, Klaveness Combination Carriers ASA ("KCC") will hold
a webcast presentation at 09:00 CET on Thursday 03 November.
To follow the webcast live go to www.combinationcarriers.com/investor-relations
or copy and paste the following link to your browser:
www.combinationcarriers.com/kcc-q3-2022-financial-results
Questions for the Q&A session can be submitted in writing through the webcast
solution during the presentation.
About Klaveness Combination Carriers ASA:
KCC is the world leader in combination carriers, owning and operating eight CABU
and eight CLEANBU combination carriers. KCC's combination carriers are built for
transportation of both wet and dry bulk cargoes, operating in trades where the
vessels efficiently combine dry and wet cargoes with minimum ballast. Through
their high utilization and efficiency, the vessels emit up to 40% less CO2 per
transported ton compared to standard tanker and dry bulk vessels in current and
targeted combination trading patterns.