Kurs & Likviditet

Kursutveckling och likviditet under dagen för detta pressmeddelande

Beskrivning

LandIsland
Lista35257
SektorFinans
IndustriStorbank
Íslandsbanki är verksamma inom finanssektorn. Idag erbjuder banken ett brett utbud av finansiella tjänster, huvudsakligen inriktat mot små- och medelstora företagskunder. Tjänsteutbudet är brett och inkluderar exempelvis kapitalförvaltning samt lånefinansiering. Utöver huvudverksamheten erbjuds diverse kringtjänster. Bolaget bedriver verksamhet runtom den isländska hemmamarknaden.

2022-03-17 Årsstämma 2022
2022-02-10 Bokslutskommuniké 2021
2021-10-28 Kvartalsrapport 2021-Q3
2021-07-28 Kvartalsrapport 2021-Q2
2021-05-05 Kvartalsrapport 2021-Q1
2021-07-31 18:57:22

Information regarding managers and related parties' transactions

See attached

Investor Relations - Jóhann Ottó Wathne - ir@islandsbanki.is

Public Relations - Björn Berg Gunnarsson - pr@islandsbanki.is

Íslandsbanki press releases
If you wish to receive Íslandsbanki press releases by e-mail please register at: https://www.islandsbanki.is/en/article/email_list_ir

About Íslandsbanki
With a history that dates from 1875, Íslandsbanki is an Icelandic universal bank with a strong customer focus. The Bank believes in moving Iceland forward by empowering its customers to succeed - reflecting a commitment to run a solid business that is a force for good in society. Driven by the ambition to be #1 for service, Íslandsbanki’s banking model is led by three business divisions that build and manage relationships with its customers. Íslandsbanki maintains a strong market share with the most efficient branch network in the country, supporting at the same time its customers’ move to more digital services. The Bank operates in a highly attractive market and, with its technically strong foundations and robust balance sheet, is well positioned for the opportunities that lie ahead. Íslandsbanki has a BBB/A-2 rating from S&P Global Ratings.